چهره های غایب بزرگ یحیی برای دیدار با عنایتی; جفت خط حمله جدید پرسپولیس

چهره های غایب بزرگ یحیی برای دیدار با عنایتی;  جفت خط حمله جدید پرسپولیس

شاگردان یحیی گل محمدی در اولین دیدار رسمی در سال 1401 و در ادامه رقابت های لیگ برتر از هفته بیست و چهارم امشب از ساعت 20.30 میهمان شاگردان رضا عنایتی هستند. پرسپولیس با 49 امتیاز پس از تساوی مقابل استقلال در دربی تهران، شش امتیاز از این تیم عقب است و امروز انگیزه زیادی برای کاهش این فاصله وجود دارد. از سوی دیگر تیم هواداری که در 7 هفته اخیر با هدایت عنایتی شکستی نداشته و با 27 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارد حریف سرسختی برای سرخ پوشان خواهد بود.

پرسپولیس در بازی امروز شانس، نعمتی و امیری را در اختیار ندارد. به این ترتیب احمد گوهری با توجه به اتفاقات چند روز اخیر حامد لک و یحیی گل محمدی امشب درون دروازه پرسپولیس خواهد بود. فرشاد فرج و علی نعمتی مانند دربی قلب دفاع سرخپوشان را تشکیل می دهند. سعیداععی در دفاع چپ و رامین رضایان در دفاع راست چهار دفاع پرسپولیس را تکمیل می کنند.

در خط وسط و جناحین، رضا اسدی پس از فیکس شدن در دیدار قبل، امروز نیز در ترکیب اصلی به میدان می رود. شریک او در خط هافبک باید از بین سرلک و نیا کامیابی انتخاب شود که احتمالا یحیی سرلک خواهد بود. احسان پهلوان در سمت راست خط میانی و مهدی ترابی در سمت چپ حضور خواهند داشت تا به گلزنی مهاجمان پرسپولیس کمک کنند. مهدی عبدی امشب جایگزین وحید امیری، ستاره مصدوم پرسپولیس می شود تا در کنار شیرزد تمیرف، خط حمله جدیدی برای پرسپولیس بسازد.

ترکیب پرسپولیس مقابل هواداران
احمد گوهری، فرشاد فرج، علی نعمتی، سعید آقایی، رامین رضایان، رضا اسدی، کمال الدین کامیابی نیا، احسان پهلوان، مهدی ترابی، شیرزد تمیروف و مهدی عبدی

دیدگاهتان را بنویسید