چه ربطی به پرسپولیس دارد که مدیرعامل استقلال زودتر پول استراماچونی را نداد؟

چه ربطی به پرسپولیس دارد که مدیرعامل استقلال زودتر پول استراماچونی را نداد؟

پرسپولیس با یک پنالتی مشکوک موفق شد تیم پرتلاش مس رفسنجان را در شهر خودش شکست دهد. اکثر کارشناسان داوری معتقدند خطای رامتین سلیمان زاده روی مهدی عبدی مدافع مس رفسنجان خارج از محوطه جریمه است و اصلا پنالتی نیست.

این در حالی است که ابراهیم اسدی کاپیتان سابق پرسپولیس در این خصوص می گوید: «متاسفانه همه همین پنالتی پرسپولیس را در بازی مس رفسنجان دیدند و گریه می کنند.» دوستان لطفا منطقی باشید! اگر کل فصل جاری و داوران را در نظر بگیرید، متوجه می شوید که بیشترین خطاها در محوطه داوری مقابل پرسپولیس بوده است.

وی ادامه می دهد: بارها در فصل جاری اشتباهات مضحکی مقابل پرسپولیس صورت گرفته و پنالتی های این تیم نادیده گرفته شده است. در همان هفته سپاهان صدرنشین با یک گل مقابل صنعت نفت آبادان پیروز شد، معلوم نبود توپ از خط عبور کرد یا نه! چرا کسی به این مشکلات توجه نمی کند؟ چرا همه فقط پرسپولیس را هدف گرفته اند؟

پیشکسوت پرسپولیس ضمن صحبت درباره محرومیت استقلال از لیگ قهرمانان آسیا یادآور می شود: ما پرسپولیسی ها هم از این موضوع خوشحال نیستیم. ما دوست نداریم تیم رقیب حتی از آسیا هم حذف شود، اما حیف است که برخی هواداران یا پیشکسوتان و بازیکنان استقلال این را به پرسپولیس مرتبط کنند! بالاخره چه ربطی به پرسپولیس دارد که مدیران باشگاه استقلال زودتر پول استراماچونی را ندادند و ماجرا به همین جا ختم نشد؟ خدا را شکر وزیر ورزش و سازمان خصوصی سازی هم اعلام کردند که پول استراماچونی را به حساب باشگاه استقلال واریز کرده اند اما این مربی ایتالیایی پولی دریافت نکرده است. اینها سوالات زیبایی نیست که همه در برابر پرسپولیس موضع بگیرند.

ابراهیم اسدی درباره بازی اخیر پرسپولیس مقابل مس رفسنجانی می گوید: «اگر تیم رفسنجانی 10 نفره نبود، پرسپولیس می برد و شکی نیست!» پرسپولیسی ها حالا فهمیده اند که اگر می خواهند قهرمانی یا قهرمانی را کسب کنند. جام، آنها باید تمام بازی های باقی مانده را ببرند و باید بدانید که مس رفسنجان تیم 11 نفره را شکست می داد. حالا یک پنالتی بهانه ای شده تا همه تیم ها مقابل پرسپولیس موضع بگیرند و درباره داوری بحث کنند.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره مشکلات مالی این تیم نیز اظهار کرد: اتفاقا باید از خودمان بپرسیم که چرا پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا باید با این همه مشکلات مالی دست و پنجه نرم کند؟ در همین لیگ برتر تیم های صنعتی متمولی هستند که به راحتی پول خرج می کنند و مشکلی ندارند. یکی بگه فرق پرسپولیس با این تیم های صنعتی و دولتی چیه؟ چرا این همه کمک و بودجه به باشگاه مردمی پرسپولیس اختصاص نمی دهند؟ همین الان رقابتی نابرابر بین پرسپولیس و تیم های صنعت از نظر بودجه و هزینه وجود دارد که مایه شرمساری است و واقعاً نمی دانم در این مورد چه بگویم! بهتر است برای خطای پنالتی در بازی با مس رفسنجان تار ببافیم به سوالاتی در خصوص تفاوت تیم های پرسپولیس و صنعتی پاسخ داد.

ابراهیم اسدی که در اولین دوره لیگ برتر کشور با یک گل به خودی قهرمانی پرسپولیس را به دست آورد، درباره شانس قهرمانی این تیم در لیگ بیست و دوم نیز می گوید: همچنان معتقدم سرنوشت قهرمانی پرسپولیس در لیگ دسته یک است. دستان بازیکنان پرسپولیس پرسپولیسی ها در حال حاضر نفرات خوب و کادری مجرب دارند که قهرمان لیگ برتر شدند و فصل گذشته هم تجربه از دست دادن جام قهرمانان را داشتند و به خوبی می دانند که برای کسب بهترین نتیجه باید چه اقداماتی انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید