کاراته قهرمانی کشور زمان برگزاری مسابقات تعیین شده است

ساعت: 20:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۸
کد خبر: 1923237

زمان مسابقات قهرمانی جمهوری بانوان و آقایان در بخش کومیته و انتخابی تیم ملی اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، جلسه تعیین زمان و نحوه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان در بخش کومیته امروز با حضور سید حسن طباطبایی، محسن عاشوری، سرپرست فدراسیون، نایب رئیس، اشرف امینی، معاون بانوان برگزار شد. رئیس و فرخناز ارباب سرمربی تیم ملی بانوان. ، سید شهرام هاروی سرمربی و سید دباغ نیکوخصلت مربی تیم ملی مردان برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان (انتخابی تیم ملی) در روزهای 20 و 21 اسفند ماه 1401 در قسمت بانوان و آقایان کمیسیون برگزار شود که محل برگزاری و نحوه ثبت نام این مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین مقرر شد اولین بازیکنان قهرمانی کشور از سوی فدراسیون کاراته به لیگ جهانی سری آ قونیه 2023 اعزام شوند. (به دلیل ثبت نام زودهنگام در این رویدادها، مسئولیت ثبت نام در این رویداد بر عهده خود ورزشکاران می باشد.)

روند انجام مرحله اول و دوم انتخابی تیم ملی به شرح زیر است:

چهار نفر بر سکوی مسابقات قهرمانی کشور (اسفند 1401)، نفرات اعزامی به کشورهای اسلامی قونیه و مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان و همچنین رتبه اول امیدهای جهان و آسیا در سال 2022 مرحله اول گزینش که در تاریخ 24 و 25 فروردین 1402 برگزار شد حضور خواهند داشت. این انتخاب به صورت دوره ای برگزار می شود و وزن ارافاق یک کیلوگرم خواهد بود.

از هر وزن دو بازیکن برتر و در صورت صلاحدید کادر فنی حداکثر یک نفر به انتخاب کادر فنی (در مجموع سه نفر در هر وزن) به عنوان بهترین بازیکنان راهی اردوی تیم ملی خواهند شد.

مرحله دوم انتخابی تیم ملی در تاریخ 30 و 31 خرداد 1402 با وزن یک کیلوگرم و اعلام نهایی برترین بازیکنان هر وزن بر اساس آنالیز، انضباط رفتاری در اردوهای آماده سازی، مسابقات تدارکاتی، لیگ های جهانی برگزار می شود. و انتخاب های انجام شده انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید