کارلوس کی روش استقلال را غافلگیر کرد!

کارلوس کی روش استقلال را غافلگیر کرد!

در شرایطی که طی چند روز گذشته بارها در رسانه ها مطرح شده بود که یکی دیگر از بازیکنان استقلالی به لیست آبی پوشان قبلی این تیم در لیست تیم ملی اضافه شده است اما این پیش بینی نادرست محقق شد!

در چند روز گذشته و پس از انتخاب کی روش به عنوان سرمربی جدید، گفته می شد که این مربی پرتغالی می خواهد در جام جهانی 2018 همان خط دفاعی و هافبکی را جمع کند که رامین رضاییان را با آن به اردو دعوت کرده است، اما اتفاق نیفتاده به شکل عجیبی اتفاق می افتد. !

انتشار اسامی دعوت شدگان به اردوی هافبک های ملی در شرایطی بود که نام روزبه چسمی در بین آنها به چشم نمی خورد. چسمی که تجربه حضور در جام جهانی قبلی را دارد و یک بازی 90 دقیقه ای مقابل مراکش انجام داد، اگرچه در اولین دیدارهای این فصل -در پست غیرتخصصی اش- در استقلال عملکرد خوبی نداشت اما پس از انتقال به پست تخصصی خود – هافبک دفاعی – شرایط خوبی داشت و استقلال را برای خودش ساخت.

با تمام این اوصاف رامین رضاییان که گفته می شد کارلوس کی روش از او خواسته بود به روزبه چشمی در اردوی اتریش بپیوندد به اردو دعوت شد و نامش در جمع مدافعان دعوت شده قرار گرفت اما روزبه چشمی نه!

لازم به ذکر است؛ از حواشی فدراسیون شنیده می شود که احتمال واکنش کی روش در این خصوص بسیار زیاد است و شاید در ساعات یا روزهای آینده تغییراتی در لیست قبل از سفر تیم ملی به اتریش ایجاد شود. قطعا به زودی مشخص خواهد شد که چه کسانی در این راستا و در آخرین لحظات تغییراتی در لیست تیم ملی ایجاد کردند.

دیدگاهتان را بنویسید