کارلوس کی روش به خراشیده ها چه گفت؟

کارلوس کی روش به خراشیده ها چه گفت؟

در تمرین دو سه روزه این 17 بازیکن در اردوی تیم ملی هیچ کار فنی انجام نمی شود و بازیکنان عملا تمرینات ریکاوری را در اردوی تیم ملی پشت سر می گذارند. در شرایطی که تیم ملی باید در جام جهانی بازی های پرفشاری را پشت سر بگذارد، کارلوس کی روش در تلاش است تا آمادگی بازیکنانش را بالا ببرد.

در اولین اردوی ریکاوری 16 بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند اما برای اردوی دوم یک بازیکن اضافه شد که محمدرضا اخباری بود. سرمربی دروازه بانان تیم ملی که از نزدیک در ورزشگاه آزادی دیدار پرسپولیس مقابل تراکتورسازی را تماشا کرده بود، از کارلوس کی روش خواست تا محمدرضا اخباری را در اردوی تیم ملی امتحان کند و سرمربی تیم ملی نیز با این درخواست موافقت کرد.

البته همه 17 بازیکنی که در اردوی تیم ملی حضور دارند در لیست نهایی تیم ملی قرار نخواهند گرفت و کارلوس کی روش به آنها یادآوری کرده است. کارلوس کی روش از بازیکنان خواسته است که در صورت از دست دادن خط، دل خود را از دست ندهند زیرا جام ملت ها بلافاصله پس از آن مسابقات برگزار می شود.

کارلوس کی روش خطاب به ملی پوشان گفت: برخی از ملی پوشان به دلیل شرایط سنی بعد از جام جهانی از اردوی تیم ملی حذف خواهند شد و این به بازیکنان جدید شانس درخشش در تیم ملی را می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید