کاپیتان استقلال به سیم ضربه زد

کاپیتان استقلال به سیم ضربه زد

ووریا گفوری پس از شکست مقابل نساج و حذف از جام حذفی گفت: ما در این دیدار پیروز شده بودیم. من از هواداران عذرخواهی می کنم که نتوانستم این کار را انجام دهم. موقعیت های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد. ما یکی از بهترین بازی هایمان را انجام دادیم و حق ما نبود که هواداران را ناراضی به خانه بفرستیم.

وی ادامه داد: در بحث داوری ببینید چطور گل ما را رد می کنند و پنالتی ما را نمی گیرند. تعیین نتیجه بسیار آسان و بسیار زشت است. داوری وحشتناکی بود. گل های 100% سالم ما را طرد کردند. ما تیم جوانی داریم که شانس قهرمانی در لیگ و جام حذفی را دارد اما تا کجا پیش آمده که داوران خیلی راحت حق ما را در ورزشگاه آزادی می خورند؟

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: در گذشته داوران در ورزشگاه آزادی با دقت بیشتری قضاوت می کردند تا به نفع ما بازی نکنند اما سعی کردند تمام تلاش خود را انجام دهند. متأسفانه الان وضعیت برعکس است و واقعاً جدید است. در صحنه ای که توپ استقلال در پایان بازی گل نشد، قلمم را به زمین زدم که ربطی به داور نداشت اما کارت زرد گرفت.

گفوری گفت: ما اصرار داریم که VAR وارد شود اما به نظر می رسد اگر این اتفاق بیفتد کار و مغازه آنها تعطیل می شود، معلوم نیست پشت صحنه استقلال چه می گذرد که گل سالم ما مردود است. هر بار که صحنه را تماشا کردم تا مطمئن شوم، شکست خوردم. آرماند اشتباه نکرد، دو بازیکن نساجی با هم برخورد کردند و آرماند توپ را تبدیل به گل کرد.

وی افزود: سال گذشته در بازی مقابل فولاد پای رشید مظاهری حتی 5 سانتی متر از خط فاصله نداشت اما پنالتی را برگشت دادند تا استقلال قهرمان نشود؛ اما این پنالتی را برگرداندند. من نمی دانم داستان چیست. توپی را که روی سر عارف گلمی بود زدند اما نکته جالب اینجاست که حالا همه کارشناسان در حال قضاوت مستمالی هستند و می گویند قبل از این صحنه هم چنین اتفاقی افتاده است. آیا می توان در آزادی به چنین فاجعه ای دست یافت؟ واقعا شرم آوره

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: قسم می خورم که این اتفاقات و گردن زدن استقلالی ها در آزادی طبیعی نیست. آیا آنها در مورد فوتبال صحبت نمی کنند؟ کثیف تر از این فوتبال ندیدم. آیا می توان نتیجه بازی را به این راحتی تغییر داد؟ اکنون مد شده است که باشگاه ها اظهار نظر کنند. شنیدم باشگاه نساجی قبل از بازی بیانیه ای داده که نگران داور است. بیا، نتیجه این است! حالا نتیجه محرومیت قاضی و جریمه استقلال چیست؟

گفور در پاسخ به این سوال که حقیگی گل استقلال را درست مردود دانسته و اینکه آیا حرفش درست بوده است، گفت: صحنه ای که این سوال را می کنید را دیده اید، اگر این را نمی گفت چه می گفت؟ دفاع آنها به او ضربه زد. من فقط یک چیز را می گویم و این واقعا شرم آور خواهد بود. می خندند و خوشحال می شوند که این اتفاق برای استقلال افتاده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نگران از دست دادن جایگاهش در استقلال در لیگ برتر نیست، گفت: زمان برای ریکاوری داریم. ما باید از همه چیز آگاه باشیم، زیرا هر چیزی ممکن است رخ دهد. ما هزاران بار گفته ایم که VAR را معرفی کنیم، اما اگر مسئولان نتوانند سیستم VAR را معرفی کنند، معلوم نیست چه می کنند. هیچ کس مسئول نیست. واقعا متاسفم و شرمنده.

دیدگاهتان را بنویسید