کمپین بازگشت خواننده محبوب خارجی

کمپین بازگشت خواننده محبوب خارجی

حامد در سال 1367 با ترانه «دیروز امروز فردا» به شهرت رسید و با تولید حدود 80 ترانه ارزشمند به مهمترین خواننده انقلاب در دهه 90 تبدیل شد.

کمپین بازگشت خواننده محبوب خارجی

مخاطبان خبرگزاری فارس با درک درست زمانه به درستی دریافته اند که امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری به صداهای متنوع، درگیر و تاثیرگذاری مانند صدای حامد زمانی نیاز دارد. صدایی که بتواند ارزش های اصیل انقلاب اسلامی را از زبان موسیقی و هنر منعکس کند. صدایی که می تواند صدای بی صداها در این جنگ ترکیبی دشمن باشد.

کمپین بازگشت خواننده محبوب خارجی

در ادامه گزارش فارس می خوانیم: اکنون کمپین «مطالبه بازگشت حامد زمانی به عرصه موسیقی» در سامانه تعاملی «فارس من» خبرگزاری فارس با نزدیک به 14 هزار امضا راه اندازی شده است.

* اولین اثری که نام زمانی را بر سر زبان ها انداخت

اولین اثر حامد زمانی به نام «زینت آسمون» در سال 1383 برای امام حسین (ع) ساخته شد. فعالیت حامد زمانی در عرصه موسیقی در سال های بعد با ساخت تک آهنگ های مختلف ادامه یافت تا اینکه در سال 1387 با ساخت تیتراژ برنامه تلویزیونی «دیروز امروز فردا”.

فارس در پایان گزارش خود می نویسد: ساخت قطعاتی مانند طاهریم، آرمیتا، ماه عسل، پرواز و …. گام های بعدی خواننده جوان در خلق آثار گرانبها است، قطعاتی که زمزمه های آن در آن زمان مایه خوشحالی کسانی بود که صدای اعتقادشان از هر چیزی بلندتر بود، شنیده نشد، بنابراین حامد یک بار خود را به عنوان صدای خواننده معرفی کرد. بی صدا .

در 22 آبان 1391 آهنگ حامد زمانی به نام مرگ بر آمریکا در مقابل سفارت سابق آمریکا در ایران اجرا شد. این آهنگ با شعر «محمدمهدی سیار» و به همت دفتر پژوهشی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ساخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید