کنایه همسر فرشاد احمدزاده به ترلان پروانه / عکس

عکس همسر فرشاد احمدزاده در کنار ترلان پروانه / عکس

ترلان پروانه بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون ایران است. زندگی خصوصی ترلان پروانه زمانی بسیار بحث برانگیز و پرحاشیه بود. ترلان پروانه چند سال پیش با دو فوتبالیست سرشناس کشورمان رابطه عاطفی و جالبی داشت. ترلان پروانه که با حضور در سینما و تلویزیون در سنین بسیار پایین به سرعت با زندگی پرحاشیه آشنا شد، با این اتفاقات حاشیه سازان را به اوج رساند. ترلان پروانه ابتدا با سعید عزت الله و سپس با فرشاد احمدزاده در ارتباط بود.

گفتنی است فرشاد احمدزاده چند ماه پس از پایان رابطه با ترلان پروانه ازدواج کرد.

عکس های منتشر شده از مراسم ازدواج فرشاد احمدزاده بازیکن فعلی سپاهان و سابق فولاد و پرسپولیس را ببینید.

فرشاد احمدی که مدتی بود رابطه اش با ترلان پروانه (بازیگر) جنجالی شده بود، در 23 مرداد 1400 با زن دیگری ازدواج کرد و رسماً به جرقه ازدواج پیوست.

همه چیز از صحبت های سعید عزت اللهی در مورد رابطه اش با ترلان پروانه و اینکه این دختر ایده آل او نیست شروع شد.

مدتی است که زندگی شخصی بازیگران و فوتبالیست های مشهور سینما در برخی برنامه های گفتگوی اینترنتی که تا حدودی مخاطبان خود را پیدا کرده اند به یک گفتگوی همیشگی تبدیل شده است تا جایی که نمونه هایی از آن در گفت و گو با امیر تتلو توهین شده شاهد بودیم استاد شجریان، محسن افشانی و … و بیان کلمات خط قرمز و .. یکی دو روز پیش گفتگوی یکی از این برنامه ها با سعید عزت الهی فوتبالیست جوان در فضای مجازی پخش شد. سر و صدای زیادی ایجاد کرد

سعید عزت الله گفت: شاید بهتر باشد در این باره از مردم بپرسیم. متأسفانه فقط عده ای آمدند که می خواستند من را به حاشیه برانند، اما آنها هم متوجه شدند که کار اشتباهی انجام داده اند، راستش من ناراحت نشدم، اما اینکه عده ای بخواهند من را ناراحت کنند، قطعاً باعث ناراحتی یک نفر می شود.

من می گویم ما فوتبالیست ها حق داریم مثل بقیه مردم زندگی کنیم و می توانیم زندگی خصوصی داشته باشیم. من هم مثل بقیه هستم کامنت های فوتبالیست های کشورمان در صفحه اینستاگرام یکی از بازیگران جوانمان مدتی است سوژه فضای مجازی شده است.

ماجرا از آنجا شروع شد که سعید عزت اللهی در یکی از نشریات ترلان پروانه در صفحه شخصی خود با عنوان «من بهترینم» کامنت گذاشت و ترلان پروانه به آن اشاره کرد و نوشت «ممنونم عزیزم».

سوال این فوتبالیست در مورد ارتباطش با ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون بود که عزت الهی به وی اذعان کرد: مدت کوتاهی با این بازیگر رابطه داشتم اما الان این رابطه از بین رفته و دیگر اهمیتی ندارد. برای من و نه بیشتر، بله همینطور است.

چندی پیش ارسلان قاسمی بازیگر جوان در یکی از این برنامه ها درباره شایعه ارتباطش با ترلان پروانه حضور پیدا کرد و گفت: همه این حرف ها شایعه است، در حال حاضر به دختر دیگری علاقه دارم.

در پی این صحبت ها و انتشار این خبر در فضای مجازی، با پریسا ابوالحسنی، مادر ترلان پروانه که مدیر برنامه های دخترش نیز هست، تماس گرفتیم و از او در این باره جویا شدیم.

ابوالحسنی در این باره گفت: کسانی که ما را می شناسند می دانند که این سخنان از دست ما خارج است و شایسته اهل بیت ما نیست.

من و ترلان یک وکیل داریم. از آنجایی که من در این زمینه متخصص نیستم و این موضوع بسیار حساسی است، ممکن است اقدامی انجام دهیم یا نکنیم.

ما در این مورد هیچ قضاوتی نمی کنیم و واقعاً نمی دانم قصد و هدف این شبکه ها چیست.

چنین صحبت هایی که به فرد اجازه می دهد مستقیماً به شخصیت های دیگر توهین کند، می تواند برای گوینده عواقب حقوقی داشته باشد و این نوع نفوذ مستقیم به زندگی خصوصی بازیگران و افراد مشهور جامعه در فرهنگ ما اتفاق خوبی نیست.

گفت و گوی عجیب عزت اللهی با ترلان پروانه

ماجرا از جشنواره فجر سال گذشته و تماشای فیلم فراری شروع شد که سعید عزت اللهی در صفحه شخصی خود با عنوان «فانتستیک» درباره یکی از نشریات ترلان پروانه نظر داد و ترلان پروانه به آن اشاره کرد و نوشت «مورس عزیز».

با گذشت زمان و سکوت طرفین در مورد شایعه ازدواجشان، این ذهنیت ایجاد شد که باید خبری باشد. این سوال همچنان در هاله ای از ابهام بود که سعید عزت الله با مصاحبه ای عجیب همه را شگفت زده کرد.

سعید عزت الله در پاسخ به رابطه اش با ترلان پروانه گفت: با او کاری ندارم. ما بیش از یک ماه است که با هم رابطه داریم، اما این ایده آل من نبود. هیچ وقت برام مهم نبود

عزت اللهی در پاسخ به این سوال که برخی می گویند سعید استاد عاشق شدن است، گفت: دست به کسی نمی زنم. اما من دوست ندارم با احساسات کسی بازی کنم. افرادی که این کار را انجام می دهند خود را بچه های باهوش می نامند.

ترلان پروانه با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: «همه به مردم بد می گویند. ما با غم صورت خود را نمی خراشیم. مهربانی او را به مردم می گوییم تا هر دو دروغ بگوییم.

فیلمی از ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده منتشر شده است که رابطه نزدیک این دو را نشان می دهد. چندی پیش خبری مبنی بر رابطه ترلان پروانه با سعید عزت الهی منتشر شد و سعید عزت اللهی در رابطه با این خبر مصاحبه ای انجام داد اما ترلان پروانه تنها به پست کوتاهی که شاعرانه بود پاسخ داد. بعداً به همه این مسائل خواهیم پرداخت.

حال این سوال پیش می آید که ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده ازدواج کرده اند؟ عکسی از فرشاد احمدزاده در کنار هم تیمی هایش و البته انگشتری در دستش در هفته های اخیر منتشر شده است! در واکنش به این فضا، ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده نیز کامنت های خود را در اینستاگرام بستند. در روزهای آینده باید شاهد واکنش ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده باشیم.

فرشاد احمدزاده در واکنش به شایعه ازدواجش با ترلان پروانه در تلگرامی نوشت: قضاوت کار خداست، من با کسی نسبتی ندارم.

دیدگاهتان را بنویسید