کودتای یک شبه استقلالی ها علیه فتح الله زاده!

تمرین روز پنجشنبه استقلال تحت تاثیر اعتصاب بازیکنان به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان قرار گرفت. با اعتراض بازیکنان این تیم به مبلغ دریافتی، ترجیح دادند در تمرین امروز حاضر نشوند که با واکنش های گسترده ای همراه شد.

در روزی که خبرهای غیررسمی از آماده سازی تالاب استراماچونی و همکاری ایران و قطر برای حل این مشکل منتشر شد، بازیکنان استقلال نیز به دلیل نبود مطالبات خود تصمیم گرفتند تمرین امروز را تحریم کنند.

بعد از این اتفاق ظهر امروز سه بازیکن آبی به نام های آرمان رمضانی، زبیر نیک نفس و ابوالفضل جلالی برای تماشای دیدار تیم های سایپا و شمس آذر قزوین به ورزشگاه پاس قوامین رفتند. آنها از حضور در تمرین امروز صبح خودداری کردند.

کودتای یک شبه استقلالی ها علیه فتح الله زاده!

عصر پنجشنبه دو بازیکن استقلال به نام های عارف غلامی و ارسلان مطهری با انتشار مطالبی تقریباً با همان متن از به اصطلاح کم نوید، ضمن تشکر از زحمات فتح الله زاده مدعی شدند بازیکنان از شرایط فعلی خسته شده اند.

البته بعد از دقایقی مطهری و غلامی استوری های خود را حذف کردند، اما دقایقی بعد دوباره آن استوری ها را در صفحه شخصی خود قرار دادند، این بار توسط افراد دیگری مانند مهدی کایدی، سعید مهری، ابوالفضل جلالی، آرمان رمضانی، جعفر سلمانی. ، سجاد شهبازادا، آرش رضاوند و… نیز به جمع خود اضافه شدند.

متن این پیام اعتراضی به شرح زیر است:

سلام به طرفداران عزیز

این متن صحبت همه بازیکنان تیم است نه چهار یا پنج بازیکن، در 2-3 ماه گذشته سعی کردیم رضایت شما هواداران عزیز را جلب کنیم، اما متأسفانه تمرکز و آرامش لازم را نداشتیم. وعده هایی که داده شد و ته نتوانست عملی شود، از طرفی هر روز اخبار جعلی درباره قرارداد ما با تکتاک از سوی باشگاه منتشر می شد و ذهن ما را به خود مشغول می کرد.

ضمن تشکر از جناب آقای فتح الله زاده باید بگوییم که علیرغم تلاش ایشان مشکلات ما همچنان ادامه دارد و باعث خستگی و استرس روحی ما شده است و علیرغم وعده های داده شده متاسفانه بی تفاوتی زیادی از سوی مدیریت نسبت به این مشکلات وجود دارد. .

انتظار داریم حالا که به کورس قهرمانی برگشتیم و 7 مبارزه دیگر در پیش داریم، مدیریت از ما حمایت کند و در کنارمان باشد، اما متاسفانه اینطور نیست.

در پایان همه ما به عنوان یک تیم اعلام می کنیم که برای شادی هواداران کم کاری نمی کنیم و تا آخر عمر برای کسب جام می جنگیم.

کودتای یک شبه استقلالی ها علیه فتح الله زاده!

در پایان بازی استقلال و فولاد بود که ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پس از بازی به شدت از مدیران باشگاه در خصوص مشکلات مالی که گریبان او، کادرفنی و بازیکنانش را گرفته بود انتقاد کرد. باید دید برنامه علی فتح الله زاده برای پرداخت مطالبات مجموعه مستمر استقلال پس از پرداخت بدهی کلان استراماچونی چیست.

دیدگاهتان را بنویسید