کیو به عنوان معاون تولیدات تئاتر خارجی منصوب شد


ساعت: 09:38
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839446

صداوسیما قائم مقام مدیرکل تولیدات نمایشی را منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی، احمد نوروزی معاون وزیر امور خارجه، معاون صدا و سیما به عنوان معاون مدیرکل تولید نمایش منصوب شد.

بیانیه معاونت امور خارجه سازمان صدا و سیما به شرح زیر است:

«آقای احسان کاوه عزیز

نظر به اینکه جناب عالی از تعهد، ضبط های مفید و دانش و تجربه کافی در زمینه تولید فیلم و سریال برخوردار هستند، به موجب این حکم به عنوان مدیرکل تولیدات نمایشی معاونت امور خارجه منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بر حسب نیاز معاونت نسبت به تولید آثار هنری و مستند با موضوعات مهم «گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت»، «سبک زندگی ایرانی-اسلامی» و «ارائه» اقدام شود. هویت و تمدن ایران اسلامی، اهداف زیر را دنبال می کند:

نیازسنجی و تدوین برنامه جامع پنج ساله برای تولید فیلم‌ها، سریال‌ها و مستندهای معروف و تاثیرگذار با در نظر گرفتن مأموریت‌های معاونت.

راه اندازی باشگاه فیلمنامه نویسی به منظور شفاف سازی نیازهای تولید و هدایت متون ویژه شبکه سازی برون مرزی و تربیت فیلمنامه نویسان مستعد.

شناسایی و جذب استعدادهای جوان در عرصه فیلمنامه نویسی همراه با استفاده از قلم و توانمندی های حرفه ای فیلمنامه نویسان حرفه ای کشور

ارتباط نزدیک با متولیان سینمای کشور، کارگردانان بین المللی و چهره های مطرح تولیدات بلند و مستند در کشورهای هدف، به منظور جذب ایده های خلاقانه و طراحی و خلق آثار مناسب.

دستیابی به روش های نوین برای ساخت نمایشنامه های ویژه رسانه های تلویزیونی

نظارت فعال و موثر بر فرآیند تولید و بهبود کیفیت کار

از زحمات برادر ارجمندم جناب آقای مهدی مجتهدی که قبلا در این سمت بوده اند کمال تشکر و قدردانی را دارم و برای جناب عالی برای انجام مسئولیت جدید آرزوی سلامتی و قدرت و یاری دارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید