گل های پروازی لیگ برتر هفته چهارم برگزار شد/ بهترین گلزنان و تیم ها مشخص شدند

ساعت: 17:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۱
کد خبر: 1783698

در هفته چهارم لیگ برتر اهداف پروازی برگزار شد و بهترین گلزنان و تیم ها مشخص شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، دومین دوره رقابت های لیگ برتر هدف پروازی به میزبانی دراک شیراز، امروز (جمعه 22 آبان ماه) هفته چهارم این مسابقات پرواز زنده با هدف سایت محمد برگزار شد. علی اینانلو.

در هفته چهارم این مسابقات تیم های صنایع بازیافت راتا شمال (کاله)، بیمارستان نیکان، زاگرس شیراز، سپاهان و چشم انداز آرش به میزبانی دراک شیراز به مصاف هم رفتند. این هفته تیم ایلام با تساوی روبرو شد.

در نهایت از بین تیم های حاضر در هفته چهارم این مسابقات شاهو امامی راد از زاگرس شیراز، علیرضا عباسی و محمدحسین پرورش نیا از فولاد مبارکه سپاهان در تله مردان و علی دوستی از صنایع بازیافت راتا شمال (کاله)، امیرمحمد دادگر. از سپاهان و عبدالکادر شیر محمدی از دراک شیراز به ترتیب عناوین اول تا سوم را در اسکیت و همچنین در تله بانوان و جوانان محمد بیرانوند از راتا شمال (کاله)، امیر محمدیان از زاگرس شیراز و مرضیه پرورشنی از سپاهان به دست آوردند. از اول تا سوم.

همچنین در پایان هفته چهارم این رقابت ها تیم صنایع بازیافت راتا شمال (کاله) با مجموع 10 امتیاز در صدر جدول و تیم های نیکان و بیمارستان زاگرس شیراز با 8 امتیاز قرار گرفتند. به ترتیب مقام دوم و سوم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید