گل وینیسیوس جونیور در رئال

گل وینیسیوس جونیور در رئال

رئال مادرید شب گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف اتلتیکو رفت و موفق شد با دو گل از سد این تیم بگذرد.

کریم بنزما و مارکو آسنسیو در این دیدار دو گل برای شاگردان آنچلوتی به ثمر رساندند و وینسیوس نیز عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت که البته نتوانست دروازه حریف را باز کند.

این بازیکن برزیلی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: ما یکی از بهترین بازی های فصل را داشتیم. در طول بازی تمرکز و روحیه خوبی داشتیم و توانستیم آنچه سرمربی از ما خواسته بود را در زمین انجام دهیم. با وجود سه هافبک در وسط زمین و کنترل همه توپ ها، در خط حمله برای ما بسیار آسان است.

وینیسیوس ادامه داد: ما باید این روند را ادامه دهیم. خیلی خوشحالم که توانستم دو پاس گل بدهم. می خواهم به کریم کمک کنم گل های زیادی بزند و در پیروزی در این دیدارهای سخت نقش داشته باشم. من از چنین نتایجی بسیار خوشحالم، اما این به دلیل سن طبیعی من است. تنها 18 سال داشتم که به این تیم پیوستم و جزو بهترین بازیکنان جهان بودم. من می خواهم این روند را ادامه دهم.»

ستاره برزیلی افزود: کورتووا شگفت انگیز است، به نظر من او بهترین دروازه بان جهان است. من هرگز چنین چیزی را ندیده ام. اجرای آن هر روز روی من تاثیر می گذارد و اگر به همین منوال ادامه پیدا کند، سود زیادی برای ما خواهد داشت. مودریچ هم عالیه او طوری بازی می کند که انگار 22 سال دارد. اگر او این روند را ادامه دهد، قهرمانی های زیادی پیش رو خواهیم داشت.»

دیدگاهتان را بنویسید