گل گهر/ اراکی برای بازپس گیری صدر جدول تلاش می کند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ تمامی دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر جام خلیج فارس با 8 دیدار در شهرهای مختلف روز جمعه 2 دی ماه پیگیری می شود، تیم گل گهر سیرجان خواهد بود.

آلومینیوم سازان اراکی در دومین فصل حضور خود در لیگ برتر خوش درخشیدند و با نتایج تحسین برانگیزی پا به پای مدعیان پیش رفتند و حتی توانستند دو بار روی صدر جدول حساب کنند، شاگردان خطیبی که با عملکرد بسیار خوب اکنون با 20 امتیاز. اما در نهایت در هفته دهم با برتری به کار خود پایان دادند و اراکی به دسته سوم سقوط خواهد کرد.

0c07aee1 4206 4556 b760 d8963463e077 خبر خاکستری

اما تیم گهر گهر در فصل نوزدهم موفق شد به لیگ برتر فوتبال کشور راه پیدا کند و در سال اول حضور خود را در سطح اول فوتبال ایران تثبیت کند. او تا پایان فصل جزو بهترین مدعیان قرار گرفت هرچند سیرجانی با 45 امتیاز در رده بیستم قرار گرفت و سهمیه آسیایی را کسب نکرد.

لیگ بیست و یکم همچنان برای گل گهر خوب بود و شاگردان قلعه نویی توانستند در جمع صدرنشینان باقی بمانند اما اتفاق عجیبی برای این تیم باعث شد که نتیجه سه بازی گل گهر مقابل استقلال، پیکان و سپاهان پس از تصمیم کمیته انضباطی یک. بازیکن خارجی با نتیجه سه بر صفر اعلام کرد که تیم قلعه نویی 9 امتیازی می شود و در میانه جدول سقوط می کند.

این در حالی است که تیم های آلومینیوم و گل گهر تاکنون 11 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که در مجموع 5 پیروزی گل گهر، 5 تساوی و یک پیروزی برای آلومینیوم سازان به دست آمده است. آخرین تقابل دو تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه یافت. به فصل گذشته برمی گردد که سیرجانی آلومینیج را شکست داد و تیم آن زمان تحت هدایت منصوریان را حذف کرد.

با توجه به شرایط گل گهر گهر، بدون شک گل نوح برای کسب حداکثر امتیاز در این دیدار و بازگشت به جمع تیم های برتر جدول تلاش می کند، هرچند شاگردانش مقابل رسول خطیبی و هم تیمی هایش اراکیس با مشکل مواجه خواهند شد. مسابقات کشوری تاکنون در اراک شکست نخورده اند، اما اکثر امتیازات خود را در خانه کسب کرده اند.

آلومینیوم تا اینجای کار قوی ترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد و تلاش می کند تا بار دیگر در صدر جدول باشد، البته گل گهر یکی از تیم هایی است که عملکرد خوبی به خصوص در خط دفاعی به ثبت رسانده است. .

اراکی ها هفته گذشته در ساری به تساوی یک بر یک رسیدند که شاگردان کالانوی در خانه فولاد با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند.

بیژن حیدری با کمک علیرضا ایلدروم و فرهاد فرهادپور به مصاف تیم های آلومینیوم و گل گهر می رود. همچنین سعد وفاپیشه داور چهارم و محسن قهرمانی قضاوت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید