یحیی این ستاره جذاب را می خواهد

یحیی این ستاره جذاب را می خواهد

پس از پیروزی روز جمعه پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک، مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد که مهاجم جدید و خارجی سرخپوشان پایتخت شنبه شب برای پیوستن به پرسپولیس با امضای قرارداد رسمی با صلاحدید کادر فنی وارد تهران می شود.

الکساندر خاویر پریرا گودس مهاجم 28 ساله پرتغالی بازیکن جدیدی است که سرخپوشان پایتخت برای جذب او تلاش می کنند. این بازیکن راست پای 185 سانتی متری در آرکوسلو پرتغال به دنیا آمد و کار خود را از اسپورتینگ لیسبون آغاز کرد و در آنجا بزرگ شد. با وجود چندین سال حضور در اسپورتینگ، گوئدس هرگز فرصت بازی در تیم اصلی اسپورتینگ را نداشت، بنابراین در سال 2014 به رئوس دپورتیوو اسپانیا پیوست.

او پس از یک فصل به کشورش بازگشت و به Aves پیوست. پس از 3 فصل نسبتا موفق با تیم Aves در سال 2018، او به پیشنهاد ویتوریا گیمار ارش es پاسخ مثبت داد. گداس در سال 2020 با قراردادی رسمی به واگالتا سندای در جیلیگ ژاپن پیوست تا چالش جدیدی در فوتبال آسیا به چالش بکشد. مهاجم پرتغالی در ژاپن عملکرد درخشانی نداشت و در 26 بازی 5 گل به ثمر رساند و از این رو نتوانست نظر مثبت تیم ژاپنی را جلب کند.

پس از این عملکرد ضعیف در ژاپن، گوئدس به تیم راکوف لهستان پیوست اما این مهاجم همچنان در حال افت بود و در 11 بازی لیگ لهستان موفق به گلزنی نشد و تنها یک پاس گل ارسال کرد. گودس در مجموع از سال 2012 در 225 بازی باشگاهی 47 گل به ثمر رسانده و 20 پاس گل داده است که به هیچ وجه آمار خوبی برای یک مهاجم نوک نیست. قیمت فعلی آن، طبق وب سایت ترانسفر مارکت، بین 400000 تا 500000 دلار است.

گوئدس آخرین گل خود را در سال 2020 و در بازی با واگالتا سندای به ثمر رساند و باید دید در چنین شرایطی می تواند نظر مثبت کادر فنی پرسپولیس را جلب کند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید