یحیی ستاره محبوب به پرسپولیس بازگشت

یحیی ستاره محبوب به پرسپولیس بازگشت

مرتضی پورعلیگنجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار روز شنبه مقابل سپاهان در دقایق ابتدایی از ناحیه گردن مصدوم شد و زمین را ترک کرد. این بازیکن پس از مصدومیت بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد تا روند بهبودی را پیگیری کند.

این مدافع سرشناس با انتشار عکسی از ترخیص از بیمارستان اعلام کرد که تا چند روز دیگر با بهبودی کامل به تمرینات بازخواهد گشت اما این اتفاق رخ نداد.

دکتر علیرضا هچیکت در عین حال درباره آخرین وضعیت مدافع تیم ملی و مجروح ارتش سرخ گفت: پس از ضربه به سر و گردن پورعلیگنجی تمام اقدامات اساسی و لازم بر روی و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. پورالیگنجی توسط پزشکان متخصص معاینه شد. خوشبختانه وضعیت او پایدار است و MRI هیچ مشکل یا آسیبی در ناحیه سر نشان نداد. به این ترتیب او امشب از بیمارستان مرخص می شود. در این مدت اقدامات پاراکلینیکی برای تشخیص دقیق‌تر انجام شد و مشخص شد که او به گردن ضربه خورده است. البته او در حال حاضر از محافظ مخصوص گردن برای کاهش حرکات گردن استفاده می کند.

پورعلیگنجی پس از مرخصی از بیمارستان و به شرط استفاده از محافظ گردن برای بهبودی این مصدومیت راهی قطر شد تا در کمپ اسپایر زیر نظر پزشک متخصص کار کند و بتواند در اسرع وقت به کشور بازگردد. به زودی. آن را بگیرید

مدافع پرسپولیس در کمپ اسپایر با ستاره فوتبال السد دیدار کرد و این دو عکسی هم به یادگار گرفتند. بغداد بونجا، گلزن السد قطر که سابقه تقابل های زیادی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا دارد به همراه مرتضی پورعلیگنجی این عکس خاطره انگیز را ثبت کرد. البته پورالیگنجی در دوران حضورش در السد هم تیمی بونجا بود.

مرتضی پورعلیگنجی اکنون مصدومیت گردن خود را پشت سر گذاشته و در تمرینات گروهی شرکت می کند. آخرین خبر در مورد مرتضی پورعلیگنجی از دیدار این مدافع مطرح با ملوان انزلی است.

یحیی گل محمدی اعتقاد خاصی به سبک بازی مرتضی پورعلیگنجی دارد و قصد دارد از این بازیکن در ترکیب اصلی تیمش در کنار گئورگی گلسیانی استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید