یحیی گل محمدی این 4 ستاره را برای پرسپولیس می خواهد

یحیی گل محمدی این 4 ستاره را برای پرسپولیس می خواهد

سرمربی سرخ ها از وضعیت مالی تیمش به شدت ناراحت است و در همین راستا شنیده می شود که وی تهدید کرده در صورت رفع نشدن مشکلات این تیم تا دیدار مقابل فولاد، از سمت خود استعفا خواهد داد.

با این حال گل محمدی نه تنها به دنبال تحت فشار قرار دادن مدیران باشگاه برای پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم بود، بلکه لیست خریدهای دراویش را نیز تحویل داد تا بازیکنان مورد نظر برای نیم فصل دوم به خدمت گرفته شوند. فصل.

یحیی گل محمدی اسامی 4 بازیکنی که قطعا جذب باشگاه پرسپولیس می شوند را معرفی کرد. پیکان بابای، علیرضا کوشکی مهاجم تراکتورسازی تبریز، ستاره جوان پیکان، لوسیانو پریرا مندز، مهاجم فولاد و رامین رضایان، مدافع سابق القلی قطر، چهار بازیکنی هستند که یحیی به دنبال آنهاست.

این در حالی است که به جز رامین رضایان که در راه بازگشت به فوتبال ایران است، جذب سه بازیکن دیگر کار سختی به نظر می رسد. البته از لیست یحیی می توان به این نتیجه رسید که از 3 مهاجم مدنظرش 2 بازیکن بخرد.

البته گفته می شود باشگاه به دلیل مشکلات مالی قادر به جلب رضایت بابایی، کوشکی و شیمبا نیست و تنها با تعویض بازیکن می تواند این مشکل را حل کند.

سرمربی پرسپولیس نام 5 بازیکن تیمش را در لیست بازیکنان تعویضی قرار داد. ابراهیمی، شیری، اسدی، پاکدل و مهدی هانی بازیکنان مجاز یحیی گل محمدی هستند.

دیروز اعلام شد فولاد درخواست جذب سه بازیکن پرسپولیس را دارد و باید دید قرمزها می توانند بازیکنان مورد نظر خود را به عنوان سرمربی به خدمت بگیرند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید