یحیی گل محمدی باز هم نگران ستاره ملی پوش پرسپولیس است

یحیی گل محمدی باز هم نگران ستاره ملی پوش پرسپولیس است

مهدی ترابی که دو بار در تیم ملی هنگ کنگ و کره جنوبی زیر نظر مارک ویلموتس بازی کرده است، تنها یک بار در اولین بازی مقدماتی جام جهانی 2022 مقابل سوریه به عنوان ذخیره و در 6 بازی دیگر به میدان رفته است. نیمکت.

راهیابی تیم ایران به جام جهانی 2022 و فاصله کم بین مسابقات ملی و باشگاهی و مهمتر از آن سفر لژیونرها به قطر و اروپا پس از بازی سه شنبه شب مقابل امارات باعث شد تا دراگان اسکوچیچ کمتر بخواهد. بازیکنان حاضر در این دیدار در زمین حاضر شدند تا از حضور مهدی ترابی استفاده کنند.

ترابی که امسال 3 گل در لیگ برتر به ثمر رساند و با 6 پاس گل در صدر جدول قرار گرفت، نسبت به شروع فصل شرایط خوبی پیدا کرد و به موقع به کیفیت عالی رسید، اما همچنان با تیم ملی فاصله دارد یا خالی!

– ببخشید آقا یحیی! این جمله معروفی بود که مهدی ترابی پس از بازی با الهلال عربستان و حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا خطاب به سرمربی خود گفت. ستاره پرسپولیس در آن روز نمایش ناامیدکننده ای مقابل الهلال عربستان داشت. شماره 9 پرسپولیس در این دیدار در هر دو نیمه بارها پاس های اشتباه داد و پاسخی به آنها نداد. هافبک سرگردان پرسپولیس که خیلی دوست داشت آخرین پاس را به مهاجمان پرسپولیس بدهد اما روحیه اش به کمکش نیامد و بدن آماده ای برای کمک به او و تیمش نداشت!

ستاره پرسپولیس در تیم ملی نیمکت نشین مطلق شد و حتی یک دقیقه هم فرصت بازی نداشت. سوالی که یحیی گل محمدی را بسیار نگران کرده است. سرمربی پرسپولیس معتقد است فشار تمرینی زیادی روی ستاره تیمش در اردوی تیم ملی ایران وجود ندارد. از طرفی دراگان اسکوچیچ به مهدی ترابی اعتمادی ندارد و برای او در تیمش بازی نمی کند و این امر هم از نظر جسمی و هم روحی هافبک بدنی پرسپولیس را از بین می برد.

ستاره پرسپولیس حدود 10 روز است که به اردوی تیم ملی رفته و تمرینات مناسبی انجام نداده و در شرایط بازی قرار ندارد. گفته می شود دراگان اسکوچیچ معتقد است مهدی ترابی به عنوان هافبک و وینگر چپ زیاد نمی دود و به مدافع چپ تیم ملی کمکی نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید