یک اتفاق جالب در تیم سرخپوشان

یک اتفاق جالب در تیم سرخپوشان

شیاطین سرخ ساشا لنز، روانشناس ورزشی سابق لایپزیگ را به خدمت گرفتند تا دوباره با رالف رانگنیک متحد شوند.

تیمو ورنر، 25 ساله، از سال 2017، زمانی که او در لایپزیگ بود، با دختر پائولا رابطه داشته است. این زوج توسط لنز نمایندگی داشتند و چهار سال است که با هم بودند و پس از پیوستن ورنر به چلسی در سال گذشته، پائولا نیز به انگلیس نقل مکان کرد. به جذب مهاجم به تئاتر رویاها کمک کنید. روزنامه آلمانی بیلد مدعی است که ورنر و ارلینگ هالند در رادار رانکنیک هستند و او سعی دارد آتش قدرت یونایتد را شعله ور کند.

رانزنیک مانند لنز با ورنر در لایپزیگ کار کرد و می‌توانست از دوستی خود با این بازیکن برای آوردن او از استمفوردبریج به تیم خود استفاده کند. ورنر زیر نظر رانگنیک پیشرفت های زیادی کرده است و پرس پرانرژی و تهاجمی این بازیکن دقیقا همان چیزی است که این بازیکن 63 ساله به دنبال آن است.

گفته می شود ستاره سابق اشتوتگارت بیشتر تمایل داشت به جای چلسی به منچستریونایتد بیاید اما این انتقال اتفاق نیفتاد و انتقال لنز به منچستریونایتد می تواند در متقاعد کردن ورنر برای جدایی از چلسی موثر باشد.

روانشناسی با لنز
ورنر در دسامبر 2017 پس از عملکرد ضعیفش مقابل شالکه توسط مردم مورد آزار و اذیت قرار گرفت و به همین دلیل برای بهبود سلامت روان خود به لنز رفت. او سال گذشته گفت: «آنچه اتفاق افتاد خوب نبود. اما این به رشد من نیز کمک کرد، بنابراین نمی خواهم به عقب برگردم و تاریخ را تغییر دهم. من بزرگ شدم و پیرمردی هستم. “من می دانم چه می خواهم و آن را می گویم.”

ورنر با اشاره به رفتار وسواسی خود، در ادامه در مورد تأثیر مثبت روانشناسان ورزشی بر حرفه او صحبت کرد. او با یادآوری زمان خود در اشتوتگارت گفت: «فلیپ لاکس به من کمک زیادی کرد. خوبیش این بود که چیزی به من تحمیل نکرد. او به من اجازه داد تا برای خودم کار کنم و بتوانم حس لذت را دوباره به دست بیاورم. مثلاً از من پرسید قبل از مسابقه چطور به نظر می رسم، چه فکری می کنم. او این تصویر را انتخاب کرد: یک طرف فرشته ای بود که می گفت: خرافات نیست و در طرف دیگر شیطان بود که می گفت: باید این کار را انجام دهی تا خوب شوی. ممکن است افکار خرافی به سراغ شما بیاید. ولی میدونم مزخرفه زمانی که در اشتوتگارت بودم اغلب شکست می خوردم، بنابراین همه چیز را به دست می آوردم.

او افزود: «من دیگر یک آدم خرافاتی نیستم. به نظر من، چنین چیزهایی با موفقیت معنای خود را از دست می دهند. در لایپزیگ متوجه شدم که اجرای خوب شما هیچ ربطی به رستورانی که در آن خورده اید ندارد. به نظر من فوتبالیست ها بیشتر در معرض خرافات هستند. اگر خوب عمل کنید، به عادت ها و اتفاقات بیشتری پایبند خواهید بود. حتی مربیان هم تحت تاثیر چنین مشکلاتی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید