یک اتفاق ویژه برای ستاره خارجی استقلال بعد از درخشش

یک اتفاق ویژه برای ستاره خارجی استقلال بعد از درخشش

برای یک بازیکن حرفه ای 25 ساله حتی یک مسابقه هم کافی بود تا خودش را به هواداران و کادر فنی تیم بزرگی مثل استقلال ثابت کند. کوین یمگا قبل از اینکه تحت فشار قرار بگیرد با زدن دو گل مهم و عملکرد بسیار خوب در اولین تست خود با پیراهن استقلال یا بهتر است بگوییم بالا بردن گل خود، انتظارات را برآورده کرد.

آبی ها که در گذشته ای نه چندان دور مهاجمان خارجی با لقب هایی مانند الماس سیاه داشتند، حالا می توانند با کوین یامگا به عنوان یک مهاجم قدرتمند با یک خط حمله خوش طراحی آرام بگیرند.

هواداران استقلال هنوز خاطرات خوب تیام را فراموش نکرده اند که تنها در نیم فصل بهترین عملکرد را در این تیم داشت و با پیدا شدن حرفه ای کامل به نام شیخ دیاباته توانست بهترین گلزن خارجی تیم شود. سال ها آبی ها را صاحب کفش های طلایی و لقب آقای برهنه کرد.

حالا که شیخ دیاباته از جمع آبی ها جدا شده است، کوین یامگا هموطن فرانسوی اش پیراهن شماره 11 آبی ها را بر تن کرده و در اولین تلاش خود با پیراهن استقلال موفق شد دو گل مهم در دیداری خارج از خانه مقابل شاگردان مجیدی به ثمر برساند. نقاط شیرین و سخت ذوب آهن را به تهران بیاورید.

اگر این روند ادامه پیدا کند و یامگا به گلزنی برای آبی ها ادامه دهد، ممکن است خط حمله خود را از دست بدهد. مهاجمی که با قدرت بدنی و گام های بلندش هر خط دفاعی را آزار می دهد و از کوچک ترین موقعیت ها برای زدن بزرگ ترین گل ها استفاده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید