یک بمب گذار انتحاری در شمال بغداد منفجر شد


ساعت: 15:21
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834656

رسانه های عراقی گزارش داده اند که یک تروریست با کمربند انتحاری پس از حمله نیروهای عراقی به لانه تروریست ها در شمال بغداد، خود را منفجر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسانه های عراقی ظهر امروز (سه شنبه) از وقوع یک بمب گذاری انتحاری در منطقه الطارمیه در شمال بغداد خبر دادند.

پایگاه خبری العهد به نقل از منابع امنیتی عراقی اعلام کرد که تعدادی از نیروهای عراقی در یک سلسله حملات انتحاری در الطارمیه کشته و زخمی شدند.

مرکز اطلاعات امنیتی عراق در بیانیه ای انفجار را تایید کرد و گفت دو تروریست که یکی از آنها کمربند انتحاری بسته بود در الطارمیه کشته شدند.

بر اساس این بیانیه، در پی حمله نیروهای عراقی به لانه تروریست ها در منطقه، یک سرباز کشته و یک سرباز دیگر زخمی شد. اما برخی رسانه های عراقی از شهادت دو شهید خبر دادند.

همزمان کانال تلگرامی «صابرین نیوز» گزارش داد که تیپ 12 سازمان عراقی «الحشدالشعبی» پس از حمله نیروهای ارتش در الطارمیه مستقر شده است.

علیرغم اینکه دولت عراق در دسامبر 2017 از آزادسازی تمامی مناطق اشغالی توسط تروریست های داعش خبر داد، بقایای داعش در هسته های کوچکی در مناطق صعب العبور عمدتاً در استان های دیالی، الانبار، صلاح الدین و نینوا پنهان شده است. آنها هر از گاهی عملیات تروریستی را علیه ارتش و مردم عادی انجام می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید