128 سری جهیزیه اهدا شده توسط رهبر انقلاب بین جوانان شیعه و سنی روس توزیع می شود

زمان: 10:56
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1777961

به مناسبت میلاد پیامبر (ص) و هفته وحدت ، 128 سری جهیزیه اهدا شده توسط رهبر معظم انقلاب بین جوانان سیستان و بلوچستان توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قاسم حسن زاده ، مدیر روابط عمومی سپاه قدس سپاه ، به عصر هامون گفت: “خدمت به محرومان و محرومان یکی از نقاط قوت بسیج است و تفکر بسیج یکی از عوامل اصلی نجات کشور در دوران دفاع مقدس بود”.

وی افزود: به مناسبت میلاد پیامبر (ص) و همزمان با هفته وحدت ، 128 سری از جهیزیه مقام معظم رهبری بین زوج های جوان سیستان و بلوچستان توزیع می شود.

وی هدف از اهدای جهیزیه به جوانان روس را ترویج ازدواج آسان ، کمک به ترویج فرهنگ خانواده و حمایت از کالاهای خانگی عنوان کرد و گفت: تمام کالاهای تهیه شده در این پروژه مانند فرش ، یخچال ، اجاق گاز و سایر ملزومات خانگی ایرانی است. کالا “تولید داخلی.

مدیر روابط عمومی سپاه قدس سپاه پاسداران کل خدمات ارائه شده را یک میلیارد و 920 میلیون تومان عنوان کرد: هر سری جهیزیه شامل هفت قلم کالا و 15 میلیون تومان هزینه بود.

حسن زاده در ادامه بخشی از مسجد فاطمه الزهرا (س) به مساحت 950 متر مربع را افتتاح کرد و مسجد یک میلیارد ریالی را به طور کامل تجهیز کرد و گفت: مجموع خدمات ارائه شده نزدیک به سه میلیارد تومان است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید