270 بروجردی برای دوره کارآموزی و یارانه حقوق منصوب شدند

ساعت: 11:27
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779071

گیوه کی گفت: 270 نفر از بروجرد از طریق کارورزی و یارانه حقوق جذب بازار کار شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عیدعلی گیووکی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: طرح های مختلفی برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در نظر گرفته شده است تا جوانان و فارغ التحصیلان را جذب کنند تا بخشی از آنها از طریق این طرح ها وارد بازار کار شوند. “

وی افزود: یکی از طرح های جذب جوانان به بازار کار، یارانه دستمزد است که برای افراد 20 تا 37 سال در نظر گرفته شده است و از ابتدای امسال تاکنون 240 جوان بروجردی جذب نیروی کار شده اند. با این طرح بازار کنید.»

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: تعداد افراد شاغل در این طرح نسبت به سال گذشته بیش از 20 درصد افزایش داشته و کارفرمایان می توانند جوانان را در کارگاه های تولیدی استخدام کنند.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 30 نفر در طرح کارورزی مشغول به کار شده اند و کارفرمایانی که از این طرح برای جذب نیروی کار استفاده می کنند به مدت دو سال از پرداخت حق بیمه سهم خود معاف می شوند.

وی گفت: یکی دیگر از طرح های اجرایی طرح تشویقی بیمه است که امسال پنج نفر از آن استفاده و استخدام شدند.

رئیس اداره تعاون، کار و مراقبت اجتماعی بروجرد خاطرنشان کرد: لازم است کارفرمایان کارگاه ها در اجرای این طرح ها همکاری بیشتری داشته باشند تا بتوانند جوانان جویای کار را استخدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید