3 پیگیری جدید یحیی برای پرسپولیس; گل محمدی این ستاره ها را بدرقه می کند؟

3 پیگیری جدید یحیی برای پرسپولیس;  گل محمدی این ستاره ها را بدرقه می کند؟

باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی با جذب محمدحسین کنعانی زادگان، شهاب زاهدی و مسعود ریگی عملکرد خوبی داشت و با توجه به تمدید قرارداد سعید صادقی، گئورگی گلسیانی و امید عالیشاه می توان به مدیران این تیم پاس داد. باشگاه.

پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی، قرارداد دو بازیکن فصل قبل خود را تمدید نکرده و صحبت ها در این راستا ادامه دارد، اما این پایان کار نیست و سرخپوشان به دنبال جذب چند بازیکن دیگر نیز هستند.

در حالی که لیست 19 نفره بزرگسالان پرسپولیس با جذب محمدحسین کنعانی زادگان تقویت شده است، این باشگاه برای فسخ قرارداد پریرا به توافق رسیده است و به این ترتیب جای خالی دیگری در فهرست قرمزها ایجاد شده است، اما مشخص است که قرمزها در آینده اهداف بیشتری دارند. روزها .. این در شرایطی است که هنوز انتصاب آل کثیر و سرلک مشخص نیست و در صورت تمدید قرارداد باید حداقل یک بازیکن دیگر از لیست پرسپولیس خارج شود.

به جز آنها، سعید عزت اللهی یکی از گزینه های جدی نقل و انتقالات پرسپولیس است و باید دید چه سرنوشتی در انتظار این بازیکن است. پرسپولیسی ها در صورت جذب عزت اللهی و تمدید قرارداد میلاد سرلک، در پست هافبک دفاعی با ترافیک عجیبی روبرو خواهند شد و به نظر می رسد در این صورت اسدبیگی راهگشای قرمزها از لیست باشد.

باشگاه پرسپولیس گزارش داد که پس از فسخ قرارداد پریرا، کادر فنی این تیم برای تشکیل خط حمله فصل آینده این تیم به جذب مهاجم خارجی توجه ویژه ای خواهد داشت. در روزهای آینده گزینه های متعددی در این پست پیش روی یحیی گل محمدی قرار خواهد گرفت تا او بتواند از بین آنها مهاجم مورد نظر را انتخاب کند. با توجه به تلاش نافرجام برای جذب پریرا، پرسپولیسی ها به دنبال این مهاجم خارجی خواهند بود.

قرمزهای پایتخت به دلیل جدایی احمد گوهری به دنبال دروازه بان دوم زیر 23 سال نیز هستند. در این شرایط اگر پرسپولیس در روزهای آینده به اهداف خود برسد و با بازیکنان مورد نظر خود قرارداد ببندد یا با الکتیر و سرلک تمدید کند، باید شاهد خروج چند بازیکن دیگر از لیست این تیم باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید