4 انتصاب در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

زمان: ساعت 17:10
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780804

به سمت منشی، رئیس کمیسیون انضباطی، رئیس انجمن پرورش اندام و رئیس کمیسیون حرفه ای منصوب شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مراسم معارفه ناصر امیری به عنوان دبیر، محمد دیوسالار به عنوان رئیس کمیسیون انضباطی، پیمان فزونخا به عنوان رئیس انجمن پرورش اندام و روش های نوین آموزشی و کاوه درودی رئیس این رشته کمیته فدراسیون بدنسازی. بدنسازی با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس و سایر اعضای فدراسیون و عبدالله فلاحتی رئیس سابق کمیته پرورش اندام در فدراسیون برگزار شد.

در این مراسم عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به سوابق اعضای جدید فدراسیون از زحمات کسانی که قبلا در این سمت ها فعالیت داشته اند قدردانی و تشکر کرد. همه کسانی که امروز استخدام شدند تجربه درخشانی در زمینه های مربوطه دارند. امیدوارم این دوستان از فرصتی که خداوند در اختیارشان قرار داده نهایت استفاده را ببرند و در جهت خدمت به جامعه بدنسازی قدم بردارند.

عبدالله فلاحتی، رئیس سابق کمیته پرورش اندام نیز خاطرنشان کرد: آمارها نشان داده است که حتی رشته هایی مانند فوتبال و کشتی در کشور ما طرفدارانی ندارند؛ اما به دلیل اینکه این رشته ها در کشور ما بسیار محبوب هستند. این در شرایطی است که زمینی مانند فوتبال به دلیل میدان دید وسیعی که دارد می تواند چنین تماشاگرانی را در ورزشگاه های خود جای دهد. با این حال عملکرد درخشان دکتر نصیرزاده باعث شد تا آینده روشنی برای این حوزه در ایران رقم بخورد. امیدوارم افرادی که امروز احکام خود را دریافت کردند در پست جدید خود موفق و مثمر ثمر باشند.

در پایان این جلسه طی مراسمی به سرپرست دبیر، رئیس کمیسیون انضباطی، رئیس انجمن پرورش اندام و روش های نوین آموزشی و رئیس کمیسیون حرفه ای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعطا شد. تصمیمات

در این دیدار هر یک از افرادی که مسئولیت جدید را بر عهده گرفتند به ارائه برنامه های خود پرداختند و از حسن نیت رئیس فدراسیون تشکر کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید