دیدار آنلاین نصیرزاده با رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام

ساعت: 17:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798502

نشست آنلاین رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران با رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی، عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس فدراسیون بدنسازی، نسرین شاه محمدیان، نایب رئیس بانوان فدراسیون و صادق هاشمی، رئیس فدراسیون بین المللی و رافائل سانتونجا، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام. فدراسیون بین المللی بدنسازی، بدنسازی (IFBB) اولین دوره مسابقات جام آزاد آسیا و مسابقات قهرمانی تناسب اندام آسیا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه برنامه ریزی های لازم برای برگزاری باشکوه این دو رویداد به میزبانی جزیره کیشبه انجام شد و همچنین در خصوص برگزاری سمینار داوران و آمادگی جسمانی بانوان و آقایان تصمیمات لازم اتخاذ شد. همچنین استفاده از ظرفیت داوران داخلی برای قضاوت در مسابقات آسیایی از دیگر موضوعات مورد بحث بود.

رافائل سانتونیا در این نشست گفت: “ما به دنبال بهبود چالش تناسب اندام در سراسر آسیا هستیم.” به همین منظور شخصا برای شرکت در اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ایران به کشورهای چین، ژاپن، قرقیزستان، قزاقستان، ازبکستان، عراق، سوریه و لبنان دعوتنامه رسمی ارسال کرده ام.

در ادامه این دیدار، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (IFBB) اعلام کرد که برای شرکت در این مسابقات به ایران می آید و به این ترتیب برنامه ورود رئیس فدراسیون جهانی به ایران بین سانتونها و نصیرزاده به توافق رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید