Independence Map 4 برای حذف Sapinto

Independence Map 4 برای حذف Sapinto

مردان ساپینتو باید بین هفته های 22 تا 26 لیگ برتر با 4 مربی مستقل دیدار کنند که همگی انگیزه بالایی برای متوقف کردن تیم ساپینتو دارند.

استقلال در هفته بیست و دوم به همراه امیر کالا نوی در ورزشگاه آزادی میزبان گل گهر خواهد بود، سپس در هفته بیست و سوم در اهواز با هدایت علیرضا منصوریان به مصاف فولاد خوزستان می رود. آنها در هفته بیست و پنجم که فروردین ماه سال آینده برگزار می شود در اراک به مصاف آلومینیوم با مهدی رحتمی می روند و در نهایت در هفته بیست و ششم استقلال با ساکت حامی در ورزشگاه آزادی به مصاف هوادار می روند.

مزیت مهم استقلال و ساپینتو این است که آبی پوشان به همراه سرمربی پرتغالی خود تاکنون به هیچ مربی استقلالی نباختند که این موضوع برای سرمربیان پرسپولیس در لیگ نیز صدق می کند و ساپینتو فقط به مورائیس (سپاهان) باخت و شکست خورد. پاکو حامس (تراکتورسازی) مربیانی را از دست داد که تجربه حضور در آبی‌قرمزهای پایتخت را ندارند.

در واقع استقلالی ها که رقابت تنگاتنگی با پرسپولیس و سپاهان در بالای جدول دارند، این 4 بازی برایشان سرنوشت ساز است. چرا که امتیازهای از دست رفته یا از دست رفته ساپینتو در این دیدارها می تواند خداحافظی آبی پوشان با قهرمانی لیگ برتر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید