قیمت بیت کوین کاهش یافت

قیمت بیت کوین کاهش یافت

روز جدید : افزایش ارزش دلار آمریکا پس از تصمیم بانک مرکزی این کشور برای افزایش مجدد نرخ بهره، ارزش بیت کوین را به زیر 20 هزار دلار رساند.

بازار ارز مجازی روز سه شنبه پس از افزایش قیمت دلار وارد منطقه قرمز شد. قدرت دلار آمریکا بر بازارهای مالی در سراسر جهان فشار وارد کرد و باعث شد ارزش بیت کوین به زیر سطح بحرانی 20000 دلار سقوط کند و به 19575 دلار برسد.

تحلیلگران بر این باورند که روند نزولی قیمت بیت کوین ادامه خواهد داشت و به محدوده 17800 تا 18900 دلار خواهد رسید. کارشناسان دلیل این کاهش قیمت را خروج چشمگیر سرمایه از بازار ارز مجازی در یک ماه گذشته و همچنین ضرر سرمایه گذاران در چند هفته اخیر می دانند که روزانه 0.28 درصد از سرمایه بازار را از بین برد. اساس

البته همه معامله گران و سرمایه گذاران در بازار ارز مجازی نسبت به چشم انداز قیمت بیت کوین بدبین نیستند. برخی بر این باورند که حدود 300 روز تا اوج قیمت 65000 دلاری بیت کوین فاصله داریم و این بدان معناست که این جو بدبینانه در بازار رو به پایان است.

در حالی که بیت کوین 2.5 درصد از ارزش خود را در 24 ساعت گذشته از دست داد، اتر نیز با 1.9 درصد کاهش به 1523 دلار رسید. هر دو ارز مجازی در هفته گذشته بیش از 7 درصد از ارزش خود را از دست داده اند.

کاردانو تنها ارز مجازی در بین 10 ارز برتر از نظر ارزش بازار است که افزایش قیمت داشته است. ارزش این ارز مجازی با 0.3 درصد افزایش به 45 سنت رسید.

دوج کوین با 3.7 درصد بیشترین کاهش قیمت را داشت و با قیمت 0.061 دلار معامله می شود.

تصمیم فدرال رزرو آمریکا برای افزایش مجدد نرخ بهره برای مهار تورم باعث شد بازارهای سهام آمریکا به روند نزولی خود ادامه دهند. داو جونز Industrial Average 1% از ارزش خود را از دست داد.

با توجه به اینکه آمریکا بزرگترین اقتصاد و مقر بزرگترین بازارهای مالی جهان است، افزایش نرخ سود بانک مرکزی این کشور شرایط سایر بازارها از جمله بازار ارز مجازی را تعیین می کند.