راهنمای کامل آموزش ارز دیجیتال به نوجوانان – خبر خاکستری

دانستن نحوه مدیریت امور مالی شخصی، برنامه ریزی، بودجه بندی و سرمایه گذاری اغلب گفته می شود موفقیت مادام العمر مرد کمک می کند.

در همین حال، جامع ترین مطالعه جهان در مورد سواد مالی دقیقاً این را نشان داد 33 درصد در این سیاره مهارت و دانش کافی برای تصمیم گیری صحیح در مورد امور مالی خود دارند که اهمیت آموزش ارز دیجیتال را توضیح می دهد.

ارز دیجیتال برای نوجوانان

1- بازی نقطه ورود نسل جوان به کریپتو است

رونق توکن های غیر قابل تعویض (NFT) و بازی های گیمیفیکیشن مبتنی بر بلاک چین (P2E) مانند CryptoKitties، Splinterlands یا Axie Infinity نقش مهمی در ورود نسل های جوان به فضای کریپتو برآورده شد

آنها یک مفهوم بازی کاملاً جدید را معرفی کردند. برخلاف بازی‌های ویدیویی سنتی، که دارایی‌های درون بازی ارزش واقعی ندارند، بازی‌های P2E به بازیکنان اجازه می‌دهند برای انجام بازی‌ها درآمد کسب کنند.

بازی‌های P2E به بازیکنان با NFT و ارزهای رمزنگاری‌شده پاداش می‌دهند که بعداً می‌توانند از آنها برای خریدهای درون بازی استفاده کنند یا برنده‌های خود را با پول واقعی بازخرید کنند.

اگرچه تعداد دقیق بازیکنان بازی P2E زیر 18 سال وجود ندارد، بازی P2E درآمدزایی از این سرگرمی را تا پایان سال 2021 به اوج های باورنکردنی رسانده است.

میلیون ها نفر از طریق بازی های “بازی برای پول” صدها هزار برد را محاسبه کرده اند. بسیاری حتی با بازی هایی مانند Axie Infinity در اقتصادهای نوظهور امرار معاش می کردند.

2- نفوذ اینفلوئنسرها

اینفلوئنسرها خلأ کمبود محتوای آموزشی مالی که برای مخاطبان جوان جذاب باشد را پر کرده اند. بیست و چند نفر به سرمایه گذاران کریپتو توصیه می کنند که صدها هزار دنبال کننده در کانال های یوتیوب خود ایجاد کنند.

هشتگ هایی مانند ارز دیجیتال و سرمایه گذاری در سپتامبر 2021 بیش از دو میلیارد و 3.7 میلیارد بازدید در TikTok کسب کردند. سرمایه گذاری هشتگ در آن زمان در نزدیک به 12 میلیون جستجوی اینستاگرام ظاهر شد.

3- آموزش ارز دیجیتال

با توجه به اینکه GenZ مشتاقانه فضای رمزنگاری شده با تحقیقات انجام شده، بازیگران صنعت ارزهای دیجیتال به ورود به دنیای مخاطبان جوان تر، یعنی نسل آلفا ادامه دادند.

طی چند سال گذشته، چندین پلتفرم آموزشی برای خردسالان پدید آمده است. یوتیوب او ویدئوهایی را ارائه کرد که در آن ارزهای دیجیتال را برای کودکان توضیح می داد. هزاران یک کتاب این چاپ شد تا به بچه ها در مورد بلاک چین، بیت کوین، NFT و سرمایه گذاری آموزش دهد.

استودیوهای تلویزیونی سریال ها و برنامه های تلویزیونی کودکان را بر اساس NFT پخش می کنند. حتی کمپ های کودکان با محوریت رمزنگاری با هدف آموزش نسل بعدی در مورد ارزهای دیجیتال و وب 3 ایجاد شده است.

بهترین سن برای یادگیری ارز دیجیتال و تجارت

بطور کلی، بهترین سن برای یادگیری ارزهای دیجیتال و تجارت، در نوجوانی و جوانی. در این دوره از زندگی، افراد کنجکاوی بیشتری نشان می دهند و به سرعت مفاهیم پیچیده تری را درک می کنند. علاوه بر این، این افراد مهارت های مالی را شکل می دهند و برای زندگی بعدی خود تصمیمات مالی می گیرند.

علاوه بر این، یادگیری ارزهای دیجیتال و تجارت در سنین پایین به افراد این امکان را می دهد که از سنین پایین شروع به سرمایه گذاری و سرمایه گذاری کنند و از زمان بیشتری برای رشد و توسعه استفاده کنند. این مهارت ها و دانش می تواند افراد را به سمت یک آینده مالی با ثبات و موفق راهنمایی کند.

با این حال، هر سنی که فرد توانایی و علاقه به یادگیری آن را داشته باشد، برای شروع یادگیری در مورد ارزهای دیجیتال و تجارت مناسب است. علاوه بر این، برنامه ریزی و راهنمایی بزرگسالان نیز می تواند به فرد در یادگیری این مهارت ها و بهره مندی از آنها در هر سنی کمک کند.

مزایای یادگیری ارزهای دیجیتال برای نوجوانان چیست؟

  1. دانش تکنولوژی: مطالعه ارزهای دیجیتال، نوجوانان را با دنیای فناوری های جدید و امکانات آنها آشنا می کند و آنها را برای رویارویی با چالش ها و فرصت های این دنیای دیجیتال آماده می کند.
  2. فرصت های مالی: آموزش نوجوانان در مورد ارزهای دیجیتال آنها را با مفاهیم مالی پیشرفته تری مانند سرمایه گذاری، مدیریت ریسک و تجزیه و تحلیل بازار آشنا می کند و آنها را در مدیریت امور مالی شخصی و آینده مالی خود بهبود می بخشد.
  3. توانایی تصمیم گیری: مطالعه ارزهای دیجیتال به نوجوانان مفاهیم پیچیده تری مانند ریسک و بازده سرمایه گذاری را آموزش می دهد و آنها را در تصمیمات مالی و سرمایه گذاری خود آگاه تر می کند.
  4. توانایی کسب درآمد: یادگیری تجارت ارزهای دیجیتال به نوجوانان اجازه می دهد تا از طریق فعالیت های مرتبط با ارزهای دیجیتال درآمد کسب کنند و این باعث افزایش استقلال مالی آنها می شود.

ارز دیجیتال بهترین هدیه برای کودک است

چگونه یک کودک ارزش بیت کوین را درک می کند؟ کودک با آن چه می کند؟

فرض کنید در 27 می 2013، روز کودک، 10 دلار بیت کوین برای یک کودک خریده اید، زمانی که قیمت یک بیت کوین بیش از 100 دلار بود. تا روز کودک امسال، ارزش بیت کوین تقریباً 28900 درصد افزایش خواهد یافت. طبق محاسبه‌گر DCA بیت‌نوب، اگر تصمیم بگیرید از 27 می 2013 تا همان تاریخ در سال 2022 هر ماه به طور متوسط ​​10 دلار در بیت کوین خرج کنید، آن کودک صاحب افتخار تقریباً 2 بیت کوین به ارزش 46483.33 دلار خواهد بود. در زمان نگارش این مقاله، 1.6342 بیت کوین است.

هدیه دادن بیت کوین برای کودک عجیب به نظر می رسد. اما با اعدادی مانند اعدادی که در بالا به اشتراک گذاشتم، کافی است که شما را به فکر فرو برد.

شاید شما به چیزی ملموس مانند Opendime که بتوانید به دخترتان بدهید، دسترسی ندارید. اگر باز کردن کیف پول بیت کوین کودک می تواند بهترین کاری باشد که می توانید برای آینده آن کودک انجام دهید، چه؟

تمایل به خرید لباس یا اسباب بازی کودک را می توان با چیزی جایگزین کرد که کودک تا آخر عمر از آن رشد نکند.

تبادل بدون احراز هویت

تبادل ارتباط مستقیم معرفی کامل
صرافی بینگ ایکس دارم میام داخل ارتباط
صرافی ال بانک ارتباط
بورس اوراق بهادار تهران غیرمتمرکز نیست ارتباط

نتیجه

پول دیگر فقط توسط بزرگسالان اداره نمی شود. جوانان زودتر از نسل های قبل شروع به سرمایه گذاری می کنند. محصولات و ابزارهای مالی با دسترسی آسان، رابط کاربری آسان و ویژگی‌های بازی‌سازی شده به عنوان شروعی دلگرم‌کننده برای گروه‌های سنی جوان‌تر عمل می‌کنند.

پیشرفت سریع تکنولوژی روش های یادگیری ما در مورد پول و مکان را تغییر داده است. Crypto همچنین نقش خود را در تغییر وضعیت و آموزش مهارت های کلیدی مالی دیجیتال به جوانان ایفا کرده است.

منبع

به این پست اشاره کنید