ارائه “مدیریت استعداد و آموزش در عصر دیجیتال” توسط رئیس اداره آموزش بیمه کشور

ارائه
به گزارش روابط عمومی بیمه ملت؛ این مبحث با اشاره به اینکه در دوره دیجیتالی شدن شاهد تغییرات اساسی در نحوه استخدام و توسعه نیرو برای شرکت ها خواهیم بود، از ایجاد اختلال چشمگیر در بازار کار در دهه های آینده خبر داد.

طرفدار این موضوع بر این باور است که کسب و کار به مبتکران و کارکنان فناوری دیجیتال با ترکیبی از مهارت ها نیاز دارد که علاوه بر زمینه تجربه، بر فناوری های دیجیتال پیچیده تسلط داشته باشند.

او در سخنرانی خود گفت که موفقیت در دنیای دیجیتال مستلزم تغییر در نحوه تفکر مدیران است و کارکنانی که مهارت های فنی بالایی دارند باید بتوانند ساعات کاری انعطاف پذیری را در مکان های جغرافیایی مختلف انجام دهند.

نویسنده همچنین از سازمان ها خواست تا در تنوع استعدادهای خود تجدید نظر کنند و تنوع ایده های ارزش افزوده را در عصر دیجیتال اتخاذ کنند و تاکید کرد که در شرایط آشفته کنونی، بسیاری به جای استعدادها و پتانسیل های فردی، رشته های تحصیلی و شغلی را انتخاب می کنند. بلکه یا از طریق نیازهای بازار شکل می گیرد یا از طریق جو اجتماعی و هیجانات.

افراد حرفه ای تولید می کند که از تجربه خود لذت نمی برند و کار خود را دوست ندارند و همچنین افرادی را تولید می کند که علیرغم تجربه خود به دلیل نداشتن استعداد مرتبط خلاقیت کافی در کار خود ندارند و یافتن یا حفظ شغل برایشان مشکل است. ; وی به نتایج قطعی این موضوع اشاره کرد.

کار با افرادی که احساس افسردگی، عصبانیت، اضطراب و استرس دارند یکی از مواردی بود که نویسنده تایید کرد و در ارائه راه حلی برای این مشکل، ترکیبی از تست های دیسک، ابهام، هلند و هوش های چندگانه گاردنر اطلاعات خوبی را از کارمند ارائه کرد. اعلام کرد که در سمت مناسب استخدام و منصوب می شود و برای استعدادها و توانایی های مردم آموزش کاربردی می دهد.

در نهایت نویسنده بازتولید نیروی انسانی در سازمان و مدیریت استعدادها را راهگشای پیامدهای توسعه دیجیتال می داند.

باید بگویم؛ بحث مدیریت و آموزش استعداد در عصر دیجیتال توسط عباس آزادمنش رئیس اداره آموزش شرکت بیمه ملت در پنل تخصصی اتحادیه بیمه گران ایران با عنوان آموزش دیجیتال و توانمندسازی در روز یکشنبه 14 دی 1400 ساعت 10:30 صبح در سالن مصلی نژاد دانشگاه الزهرا ارائه شد.

دیدگاهتان را بنویسید