ارائه “مدیریت و آموزش استعداد در عصر دیجیتال” توسط رئیس اداره آموزش بیمه کشور

ساعت: 13:06
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791800

در پنل تخصصی «آموزش و توانمندسازی دیجیتال» در بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه «عباس آزادمانش» رئیس اداره آموزش بیمه کشوری به ارائه موضوع «مدیریت و آموزش استعدادها در عصر دیجیتال» پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی بیمه ملت؛ این موضوع با اشاره به اینکه در دوره دیجیتالی شدن شاهد تغییرات اساسی در نحوه استخدام و توسعه نیرو برای شرکت ها خواهیم بود، از اختلال قابل توجهی در بازار کار در دهه های آینده خبر داد.

طرفدار این موضوع معتقد است که کسب و کارها به مبتکران فناوری دیجیتال و کارمندانی با مهارت های ترکیبی نیاز دارند که علاوه بر زمینه تجربه، بر فناوری های دیجیتال پیچیده تسلط داشته باشند.

او در سخنرانی خود گفت که موفقیت در دنیای دیجیتال مستلزم تغییر در نحوه تفکر مدیران است و کارکنانی که مهارت های فنی بالایی دارند باید بتوانند ساعات کاری انعطاف پذیری را در مکان های جغرافیایی مختلف انجام دهند.

نویسنده همچنین با تاکید بر اینکه در شرایط پرتلاطم کنونی، بسیاری به جای استعدادها و پتانسیل ها، از سازمان ها خواست تا در تنوع استعدادهای خود تجدید نظر کنند و ایده های متنوعی را برای ارزش آفرینی در عصر دیجیتال اتخاذ کنند. بلکه از طریق نیازهای بازار و یا از طریق جو اجتماعی و هیجانات شکل می گیرد.

افراد متخصصی را تولید می کند که از حرفه خود لذت نمی برند و شغل خود را دوست ندارند و همچنین افرادی را تولید می کند که با وجود تجربه، به دلیل نداشتن استعداد مرتبط، خلاقیت کافی در کار خود ندارند و در یافتن یا حفظ شغل مشکل دارند. وی به نتایج قطعی این موضوع اشاره کرد.

برخورد با افرادی که احساس افسردگی، عصبانیت، مضطرب و استرس دارند یکی از مواردی بود که نویسنده تایید کرده و راه حلی برای این مشکل ارائه کرده است، ترکیب تست های دیسک، ابهام، هوش چندگانه هلند و گاردنر اطلاعات خوبی از آگهی ارائه کرده است. افسر در محل مناسب استخدام و منصوب شود و برای استعدادها و توانایی های افراد آموزش کاربردی داشته باشد.

در نهایت نویسنده بازتولید نیروی انسانی در سازمان و مدیریت استعدادها را راهگشای پیامدهای توسعه دیجیتال می داند.

باید بگویم؛ بحث و گفتگو با موضوع “مدیریت و آموزش استعداد در عصر دیجیتال” توسط عباس آزادمنش، رئیس آموزش ملت در پنل تخصصی اتحادیه بیمه گران ایران با عنوان “آموزش و توانمندسازی دیجیتالی” یکشنبه 14 آذرماه 1400 ساعت 10:30 صبح سالن مصلی نژاد دانشگاه الزهرا ارائه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید