انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن + راهنمای کامل


ساعت: 17:57
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893924

یکی از مهمترین معیارهایی که در انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن یا طراحی اپلیکیشن باید در نظر گرفت، تجربه درخشان و استفاده از تکنولوژی روز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با توجه به رشد روزافزون فناوری در سال های اخیر و استفاده گسترده مردم از گوشی های هوشمند، بسیاری از سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارها برای طراحی اپلیکیشن یا برای جذب مشتری بیشتر و رسیدن به سود بسیار بالا، سرمایه زیادی را صرف طراحی اپلیکیشن می کنند. طراحی یک اپلیکیشن موبایل ارتباط مفید و نزدیکی با کاربران برقرار می کند و در نتیجه کسب و کارها می توانند از رقبای خود پیشی بگیرند. برای موفقیت در عصر دیجیتال، باید با استفاده از جدیدترین روش‌ها برای جذب مشتری و افزایش فروش در بازار رقابتی، از رقبا پیشی گرفت. شرکت های زیادی مشغول طراحی اپلیکیشن های برجسته هستند، اما برای انتخاب بهترین شرکت باید به چند معیار مهم توجه کرد. در این مقاله به توضیح ویژگی های بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن یا اپلیکیشن می پردازیم.


طراحی اپلیکیشن یا طراحی اپلیکیشن این برای تجارت چه معنایی دارد؟

با پیشرفت دستگاه‌های دیجیتال از جمله تلفن‌های هوشمند، اپلیکیشن‌های زیادی برای آسان‌تر کردن کارها ایجاد شده‌اند. در واقع تمام ابزارهای دیجیتالی که مردم استفاده می کنند به وجود اپلیکیشن بستگی دارد. برنامه یا برنامه کاربردی به نرم افزاری اطلاق می شود که عملکردهای مختلفی دارد. طراحی اپلیکیشن موبایل به عنوان ستونی از گوشی های هوشمند همراه با طراحی اپلیکیشن های iOS برای سیستم عامل آیفون در سال 2007 اتفاق افتاد. امروزه تمامی شرکت های مرتبط با حوزه های مختلف صنایع، فناوری و کسب و کارهای مختلف در حال ساخت اپلیکیشن هایی برای موفقیت و جذب مشتری هستند. بر اساس پیش‌بینی‌های مبتنی بر آمارهای به‌دست‌آمده، تا سال ۲۰۲۳، کسب‌وکارها می‌توانند از طریق طراحی اپلیکیشن یا طراحی اپلیکیشن و تبلیغات درون‌برنامه‌ای و دانلود اپلیکیشن ۹۳۵ میلیارد دلار درآمد کسب کنند. فرقی نمی کند که یک کسب و کار کوچک و استارتاپی باشد یا یک کسب و کار بزرگ و شناخته شده، اما طراحی اپلیکیشن توسط یک شرکت معتبر اقدامی ضروری برای همه کسب و کارها محسوب می شود و تاثیر بسزایی در برندسازی و دیجیتال مارکتینگ دارد.


برای انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن چه معیارهایی را باید در نظر گرفت؟

در این قسمت از مقاله چند معیار بسیار مهم برای انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن یا طراحی اپلیکیشن ارائه می دهیم. این معیارها شامل موارد زیر است.


  • تجربه درخشان و استفاده از تکنولوژی روز

یکی از مهمترین معیارهایی که در انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن یا طراحی اپلیکیشن باید در نظر گرفت، تجربه درخشان و استفاده از تکنولوژی روز است. صاحبان مشاغل ابتدا باید یک تیم طراحی اپلیکیشن اختصاصی را از نظر تجربه و قابلیت ارزیابی کنند. بهترین شرکت های طراحی اپلیکیشن از تکنولوژی روز استفاده می کنند و خدمات از کیفیت بالایی برخوردار هستند.


  • کد نویسی استاندارد برای طراحی اپلیکیشن اندروید و iOS

بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن یا اپلیکیشن باید برای هر پلتفرمی که مشتری درخواست می کند مهارت های لازم را داشته باشد و بتواند به راحتی اپلیکیشن های pwa یا اپلیکیشن های تحت وب و اپلیکیشن های مناسب برای سیستم های اندروید و iOS را با استفاده از بهترین ویژگی ها و کدگذاری استاندارد طراحی کند. قبل از شروع کدنویسی، بهتر است با شرکت مورد نظر خود قرارداد ببندید و مالکیت اپلیکیشن را به نام کسب و کار خود ثبت کنید.


  • نمونه کارهای قبلی شرکت را مشاهده کنید

یکی دیگر از معیارهای انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن، بررسی نمونه کارهای قبلی این شرکت است. با مرور و بررسی نمونه کارهای قبلی، می توانید سطح مهارت و تجربه تیم طراحی و توسعه اپلیکیشن را درک کنید. کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند با بررسی برنامه‌هایی که قبلاً توسط این شرکت طراحی شده‌اند، اپلیکیشن مورد نظر خود را بر اساس نیاز و سلیقه خود سفارشی کنند.


  • به قیمت اپلیکیشن توجه کنید


راهنمای کامل طراحی وایرفریم برای مبتدی تا متوسط

هزینه اپ های ارائه شده توسط شرکت طراحی اپلیکیشن به عنوان یکی دیگر از معیارهای انتخاب بسیار مهم است. قیمت ثابت را نمی توان به عنوان قیمت برنامه در نظر گرفت زیرا شرکت ها قیمت برنامه را با توجه به ویژگی هایی مانند مهارت ها، قابلیت ها، ویژگی های موجود در برنامه، کیفیت برنامه، نوع رابط کاربری و غیره تعیین می کنند. کسب‌وکارهای مختلف باید چندین شرکت معتبر را از نظر قیمت‌گذاری طراحی اپلیکیشن مقایسه کنند و در نهایت شرکتی را انتخاب کنند که مناسب‌ترین قیمت را برای خدمات آن‌ها ارائه دهد. هرگز فریب قیمت پایین اپلیکیشن را نخورید زیرا اپلیکیشن هایی که با قیمت ارزان طراحی می شوند فاقد کیفیت و ویژگی های خوب هستند.


  • ایمنی ایده طراحی اپلیکیشن

شرکتی که برای طراحی اپلیکیشن یا طراحی اپلیکیشن انتخاب می شود باید از امنیت بالایی برخوردار باشد و کسب و کار می تواند با خیال راحت ایده ای را که برای اپلیکیشن خود انتخاب کرده است در اختیار شرکت قرار دهد. بسیاری از کارآفرینان، شرکت ها و سازمان ها برای جلوگیری از افشای ایده خود به هیچ شرکتی اعتماد ندارند و به انتخاب شرکت توجه زیادی دارند.


  • ارائه پشتیبانی عالی و خدمات به مشتریان

یک شرکت طراحی و توسعه اپلیکیشن خوب و قابل اعتماد همیشه تیم پشتیبانی قدرتمندی دارد و خدمات پشتیبانی با بهترین کیفیت را به مشتریان ارائه می دهد.


  • امکان برقراری ارتباط آسان و سریع با شرکت

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن یا طراحی اپلیکیشن، امکان برقراری ارتباط آسان و سریع با شرکت است. در بسیاری از موارد، شرکت هایی که نیاز به طراحی یک اپلیکیشن سفارشی یا وب اپلیکیشن pwa دارند، از شرکت انتخاب شده فاصله زیادی دارند و نمی توانند به صورت حضوری از آن بازدید کنند. در چنین شرایطی، ارتباط آسان و سریع، دارایی ارزشمندی محسوب می شود. شما می توانید از طریق بسیاری از روش های ارتباطی مانند چت آنلاین، تماس تلفنی، ایمیل و غیره با شرکت تماس بگیرید.


  • تضمین امنیت داده ها

یکی دیگر از معیارها و ویژگی هایی که می توان در انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن یا طراحی اپلیکیشن به آن توجه کرد، ضمانت امنیت است. شرکت های معتبر برنامه ها را با کدهای امن برنامه ریزی می کنند و اقدامات امنیتی لازم را برای حفظ امنیت داده ها انجام می دهند. عدم امنیت داده ها منجر به عدم حفظ حریم خصوصی می شود.


مزایای طراحی اپلیکیشن یا طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار


بهترین شرکت های طراحی اپلیکیشن در 1401|ایراکد را بشناسید

  • در برندسازی و تبلیغات تجاری کمک کنید
  • دسترسی در هر زمان از شبانه روز
  • ارائه خدمات به مشتریان در سطح جهانی با ساخت اپلیکیشن
  • امکان درج عکس، متن، ویدئو، صدا در اپلیکیشن
  • امکان خرید و فروش آنلاین و پرداخت آنلاین
  • ارتباط و تعامل بهتر با مشتریان
  • ارسال نوتیفیکیشن به کاربران
  • قابل نصب بر روی تمامی گوشی های هوشمند
  • دسترسی دائم
  • به روز رسانی سریع
  • ارائه خدمات با کیفیت بهتر به مشتریان

معرفی شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل

یکی از شرکت هایی که به طور فعال در زمینه طراحی اپلیکیشن و اپلیکیشن موبایل فعالیت می کند، ایران وبر است. با جستجوی نام این شرکت در گوگل می توانید با خدمات مختلف این شرکت آشنا شوید و یک اپلیکیشن استاندارد با قیمت مناسب سفارش دهید. علاوه بر این شرکت، چندین شرکت دیگر نیز وجود دارند که کیفیت خدمات آنها را تایید نمی کنیم. از جمله این شرکت ها می توان به:

  • ایران وبر (طراحی استاندارد و قیمت مناسب)
  • باشگاه برنامه
  • سه سوت وب
  • گروه نرم افزاری ویستا
  • یک شهر درخشان
  • و…

دیدگاهتان را بنویسید