چرا قیمت سولانا افزایش یافت (بیش از 1 میلیارد دلار) – ارزتودی

پلتفرم مالی غیرمتمرکز سولانا به عنوان یکی از توکن های برجسته ظاهر شده است زیرا بازار ارزهای دیجیتال همچنان به تجارت خود ادامه می دهد.

در این شرایط SOL در 24 ساعت گذشته تحت فشار خرید شدیدی قرار گرفته است.در حال حاضر ارزش بازار سولانا 8.96 میلیارد دلار رسیدی که نشان از ورودی 1.02 میلیارد دلاری از روز گذشته داشت.

نمودار سولانا نمودار سولانا

مسیر قیمت این دارایی با بهره خرید هدایت شده است و در حال حاضر کاملاً بالاتر از سطح حمایت 20 دلار است. SOL در حال حاضر 22.17 دلار است و سود روزانه بیش از 12٪ دارد. سولانا در نمودار هفتگی بیش از 20 درصد افزایش داشته است.

چرا سولانا افزایش یافت؟

با اينكه سولانا اغلب بازار گسترده‌تری را دنبال می‌کند، اما دلیل روشنی برای افزایش اخیر قیمت دارایی‌ها وجود ندارد. توجه به این نکته مهم است که سود دارایی با اتحادهای بزرگ همزمان است.

یکی از رویدادهای قابل توجه زمانی است که کوکاکولا در صربستان و بازار NFT SolSea همکاری خود را برای صدور یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) در طول یک کنسرت اعلام کردند. این شرکت نوشیدنی 100 سویشرت و یک نسخه محدود NFT را به شرکت کنندگان منتخب به عنوان بخشی از معامله ارائه می دهد.

در همین حال، گفتگو در شبکه های اجتماعی در مورد سولانا شدت گرفته و تشدید شده است. سولانا بر اساس گزارش Reddit، Santiment، یک شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای، در هفته گذشته افزایش قابل توجهی داشته است. بنابراین، می توان فرض کرد که معامله گران Reddit با توجه به تأثیر آنها بر حرکات بازار، تأثیر زیادی بر رفتار قیمت اخیر سولانا داشته اند.

پس از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در شکایتی ادعا کرد که SOL یک اوراق بهادار ثبت نشده است، سولانا تهدید به حذف از فهرست تعدادی از صرافی های ایالات متحده شد. بنیاد سولانا اعلام کرده است که با این اتهام مخالفت خواهد کرد. اما نتیجه نهایی هر چه که باشد، به نظر می رسد SOL درگیر یک مبارزه طولانی باشد.

علاوه بر این، بازگشت تماشایی سولانا با توجه به مشکلاتی که پلتفرم پس از ورشکستگی FTX با آن مواجه بود، جهت امیدوارکننده ای را برای سرمایه گذاران خود نشان می دهد. به نظر می رسد که فناوری شبکه جذابیت خود را در بازار حفظ خواهد کرد و راه را برای مزایای بالقوه بیشتر با فعال کردن برنامه ها و خدمات ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز سریع، قابل اعتماد و مقیاس پذیر باز می کند.

تحلیل تکنیکال سولانا

در TradingView، تحلیل تکنیکال سولانا هنوز یک نقطه مثبت وجود دارد. رتبه بندی احساسات “خرید قوی” 16 در خلاصه احساسات یک روزه نمایش داده می شود. نوسانگرها همچنان در 8 خنثی هستند، در حالی که میانگین متحرک نشان دهنده “خرید قوی” در 14 است.

تحلیل سولانا تحلیل سولانا تحلیل سولانا

حتی در حالی که روند کلی سولانا در یک نکته مثبت، تحقیقات Feinbold نشان داد که قیمت دارایی می تواند در آینده به کاهش خود ادامه دهد. به عنوان مثال، یک الگوریتم ماشین خودآموز که توسط پلتفرم تحلیل ارزهای دیجیتال CoinCodex استفاده می شود، قیمت Solana را برای آخرین روز سال 2023 به 16.18 دلار می رساند.

نکته: این تحلیل پیشنهاد خرید، فروش یا سرمایه گذاری نیست و صرفا جهت آشنایی شما کاربران گرامی با تحلیل تکنیکال ارائه شده است و ارزتودی مسئولیتی در قبال آن ندارد.

به این پست اشاره کنید