دفتر دو شرکت پیش فروش خودرو در تاکستان پلمپ شد


ساعت: 12:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1866426

دادستان شهرستان تاکان به دلیل انقضای مهلت 10 روزه فروش مقدماتی شرکت های خودروسازی به دادسرا؛ مهر 2 شرکت اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین رجبی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی گفت: طبق بررسی های انجام شده 5 شرکت در شهرستان تاکستان اقدام به پیش فروش خودرو کرده اند که با توجه به مهلت 10 روزه به این شرکت ها برای اعطای مجوزهای قانونی، دفتر 2 شرکت به دلیل عدم ارائه هرگونه مدرکی اقدام کرد. با حکم دادگاه مهر و موم شده است.

وی افزود: 3 شرکت دیگر نیز با مکاتبات انجام شده از سوی سازمان صمت استان و ارائه برخی مدارک در حال اخذ مجوزهای قانونی هستند و قطعا در صورت عدم اخذ مجوز، قانون به آنها الحاق خواهد شد.

این مقام قضایی استان ادامه داد: همچنین در راستای پیشگیری از وقوع جرم و احیای حقوق عمومی به این شرکت ها اعلام شد که برای اخذ مجوز قانونی واجد شرایط ثبت نام جدید نیستند و تنها می توانند به تعهدات قبلی خود عمل کنند.

رجبی هشدار داد: شهروندان گرامی باید بدانید که فعالیت هیچ یک از شرکت ها هنوز قانونی نیست و این شرکت ها نیز از پیش فروش خودرو منع شده اند، لذا از ثبت نام و سرمایه گذاری مجدد در این شرکت ها خودداری کردند. فعالیت های غیرمجاز باید به دادسرا مراجعه کنند «برای اعلام.

منشی دادگاه استان در خصوص شرکت های پیش فروش ساختمان گفت: همچنین دو شرکت پیش فروش در تاکستان که به صورت تولید انبوه فعالیت می کردند به دلیل تسویه عادی قراردادهای پیش فروش متعهد شدند. ظرف مدت 30 روز ثبت قراردادها در دفاتر اسناد رسمی به استناد ماده 3 قانون پیش فروش ساختمان انجام می شود.

دادستانی تاکستان در پایان خاطرنشان کرد: پس از انقضای مهلت تعیین شده و در صورت ثبت غیر رسمی قراردادها، به منظور پیشگیری از وقوع جرم و بر اساس ماده 23 قانون پیش فروش ابنیه و آثار هنری. . در ماده 18 قانون، ادامه فعالیت این شرکت ها به صورت دعوی قضایی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید