آیا مقصد بعدی زین الدین زیدان مشخص شده است؟

آیا مقصد بعدی زین الدین زیدان مشخص شده است؟

زین الدین زیدان می خواهد به دوران مربیگری خود ادامه دهد زیرا هنوز آرزوهای زیادی دارد.

سرمربی سابق رئال مادرید از زمان جدایی از این تیم بدون تیم بوده است. اگرچه او سابقه زیادی در این زمینه ندارد، اما استعداد و کیفیت مربیگری او با کسب سه عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در رئال نام او را به طور کامل در بین مربیان بزرگ دنیا ثبت کرد.

حالا پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه گزینه های اصلی مورد نظر او هستند اما زیدان هنوز تصمیمی برای بازگشت به مربیگری ندارد. اسطوره فرانسوی در مصاحبه اخیر خود با تله فوتو در مورد دوران حرفه ای خود به عنوان بازیکن و همچنین توصیه هایی در مورد آینده خود به عنوان مربی صحبت کرد. زیدان گفت: آیا می توانم در برخی موارد به عنوان مربی شرکت کنم؟ بله، خیلی، یا فکر می کنم مقداری. “من می خواهم ادامه دهم زیرا هنوز هم می خواهم، این عشق من است.”

زیزو درباره دوران موفقیت آمیز خود در رئال مادرید گفت: ما سخت کار کردیم، بازیکنان شگفت انگیزی داشتیم و تیمی که من را دنبال می کرد. من مسئول خیلی چیزها بودم، اما تیم بزرگی پشت من بود. به تنهایی امکان پذیر نبود. من باید افرادی را در اطرافم داشته باشم که با آنها احساس راحتی کنم. “اگر نه، من نمی توانم کار کنم.”

این گفتگو همچنین به موضوعاتی مانند جام جهانی 1998 و فینال جام جهانی در سال 2006 پرداخت که او دوباره در مورد ضربه سر به ماتراتزی صحبت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید