طنین انداز گل الله اکبر در آسمان خوزستان / الله اکبر به چهل و سه سال وحدت و انسجام ملی

آهنگی که در شامگاه 12 فوریه 1978 کاخ تاریکی و استبداد شاهنشاهی را در هم شکست.

به برکت چهل و سه سال اقتدار و عزت، عظمت ملت بزرگ ایران اسلامی و به برکت مجاهدت های انقلاب اسلامی، همزمان با نوای معنوی، دل انگیز و الهام بخش ملت بزرگ و قهرمان جمهوری اسلامی ایران ساعت 21:00 . آسمان گلگون پایتخت حفاظت مقدس را غرق در آب کرد.

الله اکبر چهل و سه سال وحدت و انسجام ملی الله اکبر چهل و سه سال جهاد و مقاومت و ایثار و شهادت

خداوند متعال تا چهل و سه سال عزت و سربلندی در سایه اندیشه های پاک قرآن کریم و معصومین علیهم السلام

الله اکبر چهل و سه سال مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر؛ الله اکبر چهل و سه سال فتح قله های بلند عزت و کرامت. الله اکبر چهل و سه سال استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی. الله اکبری در اوج تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی؛ الله اکبری به بلندای قامت جاودانه ات در تاریخ

و الله اکبری در اوج چهل و سه سال حسادت دینی و عقلانیت ملی.

الله اکبر برای این چهل و سه سال استقامت و استقامت در برابر دیو تو. الله اکبر به مدت چهل و سه سال حماسه آفرینی و حضور آگاهانه در صحنه های مختلف برای تعیین سرنوشت کشور.

ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی، همزمان با نور آسمان ایران، به یاری سید و سالار شهیدان و امام شهدا، از ملت‌های مظلوم مسلمان جهان، لرزه بر اندام خواهد گذاشت. از استکبار جهانی

با این دعوت به حق و حقیقت جویی شاهد چهل و سومین دهه فجر هستیم.

خوزستانی ها که همواره پا به پای انقلاب بوده اند با حضور مستمر خود در عرصه های مختلف همواره نشان داده اند که فشار حداکثری دشمنان اسلام نمی تواند خدشه ای به مقاومت آنها وارد کند.

آنان با حضور بصیرتی و حداکثری خود در باخمن در 31 اسفند، صحنه ای ماندگار و تاریخی را در 43 فجر رقم خواهند زد و به دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب خواهند گفت که تا پای جان پاسدار آرمان های انقلاب هستند.

فردا جهانیان نسل اول، دوم و سوم انقلاب را به چشم خود خواهند دید، نسل سلیمانی، باکری، همت و ….

نسل هایی که حضورشان مهر سکوت را بر دهان یاوه های دنیوی حک می کند.

فردا به نیابت از شهید همه گام ها را برمی داریم تا پرچم سه رنگ خود را به اهتزاز در آوریم تا بار دیگر اتحاد و شور و انقلاب خود را به ما یادآوری کنیم.

فردا می آییم تا به دشمنان بفهمانیم که راه لاله های شهیدمان ادامه دارد و با قدرت راه سعادت و خودکفایی را ادامه خواهیم داد.

فردا همه می آییم تا چهل و سومین سالگرد انقلاب را با شکوه هر چه بیشتر جشن بگیریم و روزی به یاد ماندنی و حماسه ای بزرگ را به نمایش بگذاریم.

مسیر اهواز از ساعت 5 صبح جمعه از میدان مولوی تا مصلای مهدیه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید