صالح مصطفوی برای پرسپولیس کری خواند

صالح مصطفوی برای پرسپولیس کری خواند

صالح مصطفوی که پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل صنعت نفت آبادان مقابل محرومیت فرهاد مجیدی در نشست خبری شرکت کرد، گفت: در هر دو نیمه موقعیت های بسیار خوبی ایجاد کردیم و شاید تنها نقطه ضعف بازی امروز این بود که شرایط ما. ما استفاده نکردیم هر چند بچه ها تمام تلاش خود را کردند.به گفته کارشناسان داوری گل دوم ما هم درست بود.

وی افزود: شایسته پیروزی با نتیجه بهتر هستیم. به هر حال این دیدار امشب به پایان می رسد و فردا روی بازی با تیم بسیار خوب و باکیفیت پرسپولیس که جدی ترین رقیب ما برای قهرمانی است، تمرکز می کنیم. امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مصطفی با توجه به اینکه سیلوا یکی دو جلسه با استقلال تمرین کرده عملکرد رضایت بخشی داشته است، گفت: رافائل بیش از یکی دو جلسه با ما تمرین می کند اما عملکرد بسیار خوبی داشته است. سیلوا یک مدافع باتجربه است. همه بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند و خوب بازی کردند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که استراتژی آنها برای دیدار مقابل پرسپولیس با وجود اختلاف 6 امتیازی جدول چیست، گفت: بازی به بازی پیش می رویم و برای بازی بعدی هیچ جلسه فنی برگزار نکرده ایم. در بازی استقلال و پرسپولیس تیمی که شجاع تر است موفق تر است. ما تیم بسیار جوانی داریم و معمولاً جوان‌ها شجاع‌تر هستند. باید ببینیم در بازی چه اتفاقی می افتد.

مصطفوی با بیان اینکه کارکنان دو تیم فکر می کردند که داور باید برای آنها پنالتی می گرفت، گفت: بازی را یک بر صفر بردیم و یک گل محکم زدیم که پذیرفته نشد. 3 امتیاز را به هوادارانمان تبریک می گویم. بازی بسیار خوبی انجام دادیم و شایسته پیروزی با نتیجه بهتر بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل بازی نکردن ژست فنی یا احتمال توقف در دیدار با پرسپولیس چیست، گفت: سرمربی تیم یکسری وظایف فنی را برای بازیکنان محول می کند. مجیدی از رودی زاستد و سایر بازیکنان کاملا راضی است و تصمیماتی که گرفته می شود بر اساس بازی و شرایط بازی و تکنیک است.

دیدگاهتان را بنویسید