صالح مصطفوی برخی استقلال را به سخره می گیرد

صالح مصطفوی برخی استقلال را به سخره می گیرد

در اولین نشست خبری پس از قهرمانی استقلال در لیگ برتر، فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها تصمیم گرفت در نشست خبری حاضر نشود و به جای آن دستیار خود صالح مصطفوی را به جلسه اعزام کرد. محمد نوری فر مدیر رسانه ای استقلال اعلام کرد مجیدی در این جلسه حضور داشته و در نشست خبری حاضر نشده است.

آبی ها که سال ها بعد قهرمان لیگ برتر شدند، اکنون انگیزه دارند تا رکورد تاریخ لیگ برتر را بشکنند و قهرمانی بدون شکست را کسب کنند. اتفاقی که استقلال باید در سه بازی آینده برای تثبیت آن بگذرد و فردا یکی از این دیدارها مقابل آلومینیوم اراک برگزار می شود.

صالح مصطفوی در ابتدای نشست خبری گفت: خدمت همه هواداران محترم استقلال ادب و احترام است. مردمی که سال ها رنج کشیدند و غمگین بودند و در نهایت خدا را شکر که توانستیم بهترین جام طلای ممکن را در این سال های لیگ برتر به آنها هدیه کنیم. خدا را شکر که من هم سهم کمی در این قهرمانی داشتم. امیدوارم در این شرایط سختی که برای تک تک مردم کشور وجود دارد، این جام توانسته رضایت بخشی از مردم کشورمان را جلب کند. به امید استقلال بیشتر

* آلومینیوم تیم خوبی در ارسال توپ است
فردا بازی کنم؟ جلسه سخت است. نتایج آلومینیوم واضح و به خوبی سازماندهی شده است. از نظر انتقال توپ از دفاع به حمله جزو تیم های بسیار خوب لیگ هستند. تقریباً این بار آنها توانستند به تمام تیم های لیگ ضربه بزنند. ما و بچه ها این تیم را خوب می شناسیم و روی آن کار می کنیم. امیدوارم با تدابیری که آقای مجیدی انجام داد، فردا بتوانیم تیم برنده باشیم.

* بعداً می توانیم در مورد آینده و استقلالم صحبت کنیم
مهاجرت و جدایی از استقلال؟ در لیگ برتر مسابقات برگزار می کنیم. همچنین با تمام وجود به تیم کمک می کنم تا سه بازی بعدی را با موفقیت ببریم. بعداً می توانیم تصمیم بگیریم و در مورد آینده صحبت کنیم.

* خیلی ها می خواستند جلوی این تیم را بگیرند
برای شکستن رکورد بیشترین امتیاز در تاریخ لیگ برتر؟ در مورد پتانسیل این تیم خیلی می توان گفت. سه بازی و 9 امتیاز باقی مانده است و قطعا می توانیم امتیازهای خیلی خوبی بگیریم و برای پیروزی در هر بازی قدم به میدان بگذاریم. امسال استقلال تیم بسیار جوانی بود که در مسیر بسیار سختی قرار داشت. خیلی ها تا جایی که می توانستند از همه ابزاری که داشتند و نباید مانع این قهرمانی و این بار برای بازیکنان جوان می شدند، استفاده کردند. از نقل و انتقالات آغاز شده به داخلی و خارجی.

* خودی ها زخم های بدتری از ناحیه زبان دریافت کردند
شاید از خیلی از خودی ها انتظار می رفت که سخاوتمندانه از این تیم جوان حمایت و کمک کنند، آنها با زخم زبان و رفتارشان بیش از همه تیم را آزار دادند و این قهرمانی مثل شنای مقابل رودخانه بود. به همین دلیل باشگاه سپاهان و مدیرعامل محترمشان جناب آقای ساکت برای این قهرمانی از عبارت پاک و سالم استفاده کردند. تیم و شخص آقای مجیدی شبانه روزی کار کردند، در برابر مشکلات قوی تر شدند، انگیزه خود را حفظ کردند و دو ستون دفاعی تیم به ناحق از هم جدا شدند، اما تیم مسیر خود را حفظ کرد.

* همه اتفاقات ناخوشایند در یک فصل برای ما افتاد
هر اتفاق ناخوشایندی که ممکن بود در طول فصل برای تیم بیفتد برای ما اتفاق افتاده است. قبل از بازی با گهر گهر دو بازیکن اصلی این تیم تنبیه شدند. این فقط یک بازی برای آن بود. دو تن از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران از این تیم جدا شدند. این تیم در نیم فصل دوم تاجگذاری کرد و آماده سازی نیم فصل اول را از دست داد اما هیچ کدام از انگیزه و تلاش آقای مجیدی و بازیکنان و همه کادرفنی و کادرفنی استقلال کم نکرد. تلاش بیشتر بود، در این شرایط سخت تیم موفق شد سه هفته جلوتر قهرمانی خود را به ثبت برساند و از این پس با همین انگیزه، قدرت و تلاش تلاش می کنیم تا سه مسابقه دیگر را نیز با موفقیت به پایان برسانیم.

* این شخصیت متعلق به هوادارانی است که فریب مردم دو طرف را نخورده اند
گفتم اولا این قهرمانی متعلق به هواداران عزیزی است که در آن سال ها مظلومیت را به چشم خود دیدند و کاری از دست ما برنمی آمد. اما امسال با تمام وجود از این تیم حمایت کردند و در سخت ترین شرایط پشت تیم ایستادند و هر چه شرایط سخت تر، حمایتشان بیشتر شد. آنها به مردم دو طرف دروغ نگفتند، به تنگ نظر حسود و آنودان بادگر دروغ نگفتند و از تیم خود حمایت کردند. این اولین قهرمانی همه هواداران و مردم است.

* برای هر لحظه برنامه و تمرین داشتیم
سپس قهرمانی متعلق به این گروه است که شبانه روز سخت کار می کنند که نتیجه آن در زمین مشخص است. برای هر لحظه از بازی برنامه، کار، تمرین، جلسات و تلاش شبانه روزی وجود داشت و خواهد بود. به نظرم این یکی از خاص ترین و ماندگارترین قهرمانی های تاریخ فوتبال ایران است.

* غیبت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا یک تاسف بزرگ برای فوتبال آسیا است
در آسیا نیست؟ اینکه تیم جوان امسال مثل استقلال در آسیا با انگیزه، یکپارچه و یکدست نیست، برای لیگ قهرمانان و فوتبال آسیا حیف بزرگ است. چرا که این تیم با این مدل عملکردی که در بازی هایش ارائه می دهد و با جذابیتی که گاهی عکس العمل ها و رفتارش از یازده نفر در زمین هم جذابتر است، فضای خالی در آسیا دارد. فوتبال آسیا با غیبت این تیم بیشتر افسرده شده است. امیدوارم برای حل این مشکلات چاره ای اندیشیده شود و استقلال در سال های آینده بتواند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید