جواد نکونام شرایط فوتبال ایران را به سخره می گیرد

227368 484 خبر خاکستری

جواد نکونام درباره دیدار مقابل پیکان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: ما با تیمی منظم و با فرم خوبی در دفاع بازی می کنیم که نفوذ و عبور از این تیم سخت است، اما تمام تلاشمان را می کنیم. بنابراین “مانند همه مسابقات، ما باید متمرکز بازی کنیم و حداقل اشتباه کنیم و حداکثر امتیاز را بگیریم.

وی افزود: ما به صورت حرفه ای فوتبال بازی می کنیم اما اگر اشتباه نکنم دو روز پیش سایپا با شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه دستگردی بازی کرد و قبل از آن سایپا در این زمین تمرین کرده بود. امروز بازی با نساجی و یک هوادار در همین ورزشگاه برگزار می شود و فردا با پیکان در همین ورزشگاه بازی می کنیم. نمی دانم این لیگ حرفه ای است یا نه و نباید در مورد فوتبال حرفه ای صحبت کرد. شرایط فوتبال ما اسفناک است و هر روز بدتر می شود که این شرایط را برای فوتبال ما سخت می کند.

نکونام در نشست خبری دلیل غیبت خود را گفت: تا زمانی که برنامه ریزی سازمان لیگ به درستی محاسبه نشود این اتفاق می افتد. ما برای گردوخاک از اهواز به تهران آمدیم و امروز اینجا تمرین کردیم. تیم ما زمین تمرینی نداشت. به لطف یکی از دوستان، ساعت 12 ظهر زمین تمرین دریافت کردیم تا برای بازی فردا آماده شویم. هرجای تهران هستیم اگر بخواهیم تمرین کنیم و لیگ برویم و برگردیم برنامه های فوتبالمان 3-4 ساعت عقب می افتد.

وی گفت: من از خبرنگاران عزیزم غفلت نمی کنم و هرگز به این کار عادت نکرده ام. این برنامه ریزی است که باعث تشکیل لیگ می شود و باید برنامه ریزی درست باشد. یک بار برای همیشه کنفرانس های مطبوعاتی را برنامه ریزی کنید و هر تیم در شهر خود کنفرانس خبری برگزار کند و همه رسانه ها در آنجا حضور دارند. از همه تیم های لیگ بپرسید آیا مربی در نشست خبری خوزستان شرکت کرده است؟ نه! همه مربیان برنامه، تمرین و کار دارند و در مواقعی که کار نمی کنند در نشست های خبری شرکت می کنند. من وظیفه دارم همین کار را بکنم. امیدوارم برنامه فوتبال ما به گونه ای باشد که همه بتوانیم برای حرفه ای شدن گام برداریم تا ما که حرفه ای هستیم بتوانیم در این راه کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید