یک کارشناس فوتبال تجمع پرسپولیس را به سخره می گیرد

یک کارشناس فوتبال تجمع پرسپولیس را به سخره می گیرد

بیژن ذوالفقارنسب درباره پیروزی 3 بر 1 پرسپولیس مقابل پیکان گفت: پرسپولیس نسبت به بازی قبل نظم و هماهنگی بیشتری داشت اما هنوز با نمایش در یکی دو سال اخیر فاصله زیادی دارد. پیروزی 3-1 باعث افزایش اعتماد به نفس بازیکنان و مربیان می شود و به بازیکنان این امکان را می دهد که بهتر با کاستی های تیم کنار بیایند. پیکان هم تیمی با کیفیت و قابل توجهی است که از مربی باهوشی بهره می برد.
وی درباره ضعف قهرمان پنج ساله لیگ برتر مقابل لیگ بیستم و همچنین بازگشت کاپیتان پرسپولیس به ترکیب اصلی بیان کرد: این تیم همچنان نظم و انسجام لازم را ندارد اما نشان داد که رفته رفته در حال بازگشت است. به شرایط خوب سیدجلال حسینی عملکرد فنی بسیار خوبی داشت و علاوه بر ایجاد انگیزه و اتحاد تیم در زمین می تواند درس آموزنده ای برای همه بازیکنان باشد.

کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه سرخپوشان با وجود از دست دادن امتیازات زیاد اکنون تنها یک امتیاز در صدر جدول هستند، خاطرنشان کرد: پرسپولیس انگیزه خاصی برای قهرمانی دارد و تیم قهرمانی باید شخصیت لازم را داشته باشد. تیمی که مثلاً به رتبه ششم جدول رسیده شاید نتایج خوبی هم کسب کرده باشد اما شخصیت و انگیزه لازم برای قهرمانی را نداشته باشد. تیم هایی مثل پرسپولیس و استقلال در هر جای جدول که باشند برای صعود به بالای جدول تلاش می کنند.

ذوالفقارانسب مشاور وزیر ورزش و جوانان در خصوص مشکلات مدیریتی باشگاه پرسپولیس و عدم تعیین مدیرعامل و هیئت مدیره جدید گفت: دقیقا نمی دانم چه اتفاقی می افتد اما فکر می کنم وضعیت مدیریتی باشگاه پرسپولیس چیست. باشگاه در این روزها مشخص می شود.به هر حال کار کادر فنی و بازیکنان باید از هیئت مدیره جدا شود، بی شک حضور مدیران قوی و برجسته که فرصت اقتصادی دارند به نفع پرسپولیس است و معتقدم یک هیئت مدیره وجود دارد. مدیران به افتخار باشگاه

وی درباره تجمع هواداران پرسپولیس در مقابل وزارت ورزش و جوانان به تسنیم گفت: تجمع کنندگان از حد خود فراتر رفته اند و نباید با آنها این گونه برخورد شود اما نگران هستند و هواداران تیم هایی مانند استقلال و سپاهان را کوری خطاب می کنند. و ممکن است عده ای را خوشحال کنند اما باعث ایجاد استرس و تشویق مربیان و کارکنان باشگاه نمی شوند.تعیین وضعیت مدیریتی باشگاه پرسپولیس در اسرع وقت آرامش خوبی را برای تیم به ارمغان می آورد.

ذوالفقار نسب با اشاره به اینکه برخی از پیشکسوتان باشگاه از هواداران دعوت کرده بودند، گفت: نمی دانم قصدشان چیست، اما تصمیم گیرندگان به آرامش بیشتر و فرصتی برای افراد منتخب نیاز دارند تا مهارت های مدیریتی لازم را داشته باشند. تجمع در روز سه شنبه .

دیدگاهتان را بنویسید