سرمربی سابق پرسپولیس استقلالی ها را به سخره گرفت

سرمربی سابق پرسپولیس استقلالی ها را به سخره گرفت

شاگردان یحیی گل محمدی پس از برد شیرین مقابل صنعت نفت آبادان برای تثبیت جایگاه خود نیاز به شکست هواداران نیز دارند. با این اوصاف، فکر نمی‌کردیم بد نباشد با حمید درخشان صحبت کنیم:

ابتدا می خواهیم در مورد خرید شیخ دیابات بپرسیم؟

نمی دانم شیخ دیابات در ایران چقدر آماده کرده است. او 34 سال سن دارد و باید دید می تواند به پرسپولیس کمک کند یا …

به نظر شما ممکن است کمک کند؟

ببینید تجربه نشان داده هر بازیکنی که از استقلال به پرسپولیس آمده بود توانسته موفق شود. در زمان ما شاهرخ بیانی از استقلال آمد و در پرسپولیس عالی بازی کرد یا بعدها احمدرضا عابدزاده که ستاره بود. همینطور علیرضا نیکبخت واحدی و نمونه های دیگری که فعلاً در ذهنم نیست.

پس آیا دیابت موفق می شود؟

اگر آماده باشد یا قلبش را در تمرین بگذارد، موفق می شود. البته نوع قرارداد با این بازیکنان خارجی می تواند بسیار موثر باشد.

چه مفهومی داره؟ توضیح می دهید

قرارداد بازیکنان خارجی به خصوص بازیکنان آفریقایی باید بر اساس تعداد بازی، عملکرد هفتگی و ماهانه و … باشد تا بهتر کار کنند.

ظاهراً قرارداد شیخ دیابات اینگونه تمام شد؟

چقدر خوب! بازیکن خارجی باید انگیزه لازم برای درخشش در تیم ایران را داشته باشد وگرنه با امضای قرارداد مناسب می توان این انگیزه را افزایش داد. امیدوارم شیخ دیابات سرمایه خوبی برای پرسپولیس باشد و گل های زیادی بزند. نباید فراموش کرد که او در لیگ برتر ما آقای گل شد.

یورگن لوکادیا چطوره؟

بدن او هنوز کار می کند، اما او یک فوتبالیست است. گلی که در آبادان به صنعت نفت زد، کار هیچ مهاجمی نبود. لوکادیا مهاجمی با سابقه و جوانتر از شیخ دیاباته است و از او انتظار بیشتری می رود. البته لوکادیا و دیابت باید به خوبی تغذیه شوند.

به نظر شما بهترین خرید فصل پرسپولیس کدام بازیکن بود؟

به نظر من همه خریدها خوب بودند و عملکرد خوبی داشتند، اما اگر قرار بود دستم را روی یک بازیکن بگذارم، باید نام علیرضا بیرانوند را می‌آورم. دروازه بان باتجربه و بین المللی کشورمان واقعا برای بازگشت به پرسپولیس انگیزه دارد و عملکرد بسیار خوبی داشت. البته بچه های دیگر هم خوب کار کردند.

بازی هفته پنجم پرسپولیس مقابل هواداران را چگونه ارزیابی می کنید؟

ضمناً باید به این نکته اشاره کنم که همین تیم هوادار فصل گذشته مانع از قهرمانی ما شد. تیم هوادار توانست در دو بازی پیاپی از پرسپولیس امتیاز بگیرد و آن تساوی ها عملکرد این تیم را خراب کرد. بنابراین نباید فکر کنیم که بازی سختی در انتظارمان است. کوچکترین بی دقتی می تواند پرسپولیس را به دردسر بیاندازد. امیدوارم بچه ها با تمرکز کامل و آمادگی کامل مقابل تیم هوادار بازی کنند.

در نهایت به نظرت نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار چه می شود؟

فکر می کنم پرسپولیس 2 بر صفر می برد.

دیدگاهتان را بنویسید