جمهوری اسلامی دولت را به سخره می گیرد: شما که ادعا می کنید آسمان به زمین می افتد/ راه را هم بر شما بستند، چه شد؟

جمهوری اسلامی دولت را به سخره می گیرد: شما که ادعا می کنید آسمان به زمین می افتد/ راه را هم بر شما بستند، چه شد؟

روز جدیدجمهوری اسلامی در یادداشتی درباره ناکارآمدی دولت سیزدهم نوشت: کسانی که چند فرسخی صحبت کردند و گفتند بهشت ​​به زمین می افتد و می گویند ید و عصای موسی امروز به مردم چه می گویند؟

شاکیان دیروز و کارمندان امروز آدرس های تکراری و اشتباه می دهند. می گویند دولت قبلی مقصر است. البته بی گناه نیست، اما تو آمدی و راه را برای کوتاه کردن شکست هایت هموار کردی، نه اراده ات.

غربی ها و کارنابلدی ها و اسیران کدخدا را احضار کردی و وعده دادی که با توکل بر خدا هم پوزه کدخدا را به خاک می سایی و هم ما را به کدخدای جهان می بری. و چه اتفاقی افتاد؟ شما در حال خواندن همان نسخه قبلی هستید.

بیشتر نامتعادل و مضطرب بخوانید. نمونه ای از این تولید انبوه اضطرابی است که در زندگی کارگران، کارمندان، معلمان و بازنشستگان ایجاد می کنید. این رفتار کجا شبیه نظام حکومتی علوی است؟ آیا می خواهید با این شیوه حکومت داری دنیا را خیره کنید؟ پس آیا می خواهید به دنیا و مردم بگویید که اگر با یاران علی(ع) انجام شود، بهشت ​​پاره ای از زمین می شود؟

تصمیم به علی (ع) گرفتیم، اما متأسفانه رفتارمان اینطور نبود. ارزشی که اضافه نکرده ایم نیز از ذخیره استراتژیک مدرسه گرفته شده است. اگر نگاهی به فضای مجازی بیندازیم از اینکه رفتار ما با ایمان مردم چه می کند شوکه می شویم. حفظ ایمان مردم با رفتار صحیح. با حکومت علوی نه با «طرح حفاظتی» و محدود کردن این فضا. منافقین نیز افرادی نیستند که از ریا متنفر باشند و در فضای مجازی خواهان حقیقت و شفافیت و صداقت باشند.

دیدگاهتان را بنویسید