آقا دبورا به استقلال رسید!

آقا دبورا به استقلال رسید!

دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی فردا بین دو تیم استقلال و نساجی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. این دیدار برای هر دو تیم اهمیت ویژه ای دارد و تیم برنده را می توان نزدیک به جام قهرمانان دید.

یکی از چهره های خاص استقلال و نساجی، احمد موسوی، مدافع راست سابق استقلال و حالا نساجی است. موسوی که یکی از طلبکاران باشگاه استقلال است 5 میلیارد از این باشگاه بدهکار است.

اگرچه استقلالی ها بعد از پرداخت مطالبات آندره آ استراماهونی از رفع مشکل موسوی خبر دادند، اما این بازیکن در استوری اینستاگرام خود ادعای باشگاه استقلال را تکذیب کرد و گفت در دو سال اخیر حتی یک ریال از این باشگاه دریافت نکرده است.

روایتی در مورد موسوی وجود دارد که بر اساس آن، امور مالی باشگاه استقلال مدعی است از این طلب 5 میلیارد تومانی در گذشته مبلغی معادل 700 میلیون تومان به احمد موسوی پرداخت شده است که این مبلغ باید از اصل آن کسر شود. تقاضای 5 میلیارد تومان. موردی که موسوی آن را قبول ندارد.

نکته جالب اینکه مدیر باشگاه استقلال در مصاحبه ای اعلام کرد که این باشگاه طلبکار ندارد در حالی که هنوز مشخص نیست آبی ها با احمد موسوی به توافق رسیده اند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید