آیا دیزل ژنراتور گزینه خوبی است؟

ساعت: 18:26
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798942

در چند سال اخیر قیمت دیزل ژنراتورها به دلایل مختلفی از جمله تحریم ها، شرایط سخت واردات، تعرفه ها و افزایش قیمت ارز به شدت افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در چند سال اخیر قیمت دیزل ژنراتورها به دلایل مختلفی از جمله تحریم ها، شرایط سخت واردات، تعرفه ها و افزایش قیمت ارز به شدت افزایش یافته است.

به همین دلیل بسیاری از صاحبان صنایع و اکثر افرادی که قصد خرید این دستگاه را برای تامین برق مورد نیاز خود دارند، از نوع دست دوم و دست دوم خریداری می کنند. اما برای یک خرید مطمئن و مناسب باید موارد مهمی را در نظر گرفت پس در این مطلب با ما همراه باشید تا بخوانید:

  1. 2 مزیت مهم دیزل ژنراتورهای مستعمل
  2. آیا واقعاً دیزل ژنراتورهای دست دوم بدون گارانتی ارائه می شوند؟
  3. چه نوع ژنراتور دست دومی می توانم پیدا کنم؟
  4. هنگام انتخاب دیزل ژنراتور چه فاکتورهایی را باید در نظر بگیرم؟
  5. چرا مهم است که تاریخ کار یک ژنراتور دیزلی مستعمل را در نظر بگیریم؟
  6. آیا خرید ژنراتورهای دست دوم با مشکل مواجه خواهد شد؟
  7. چه عواملی بر قیمت نهایی این دستگاه تاثیر می گذارد؟
  8. آخرین کلمه

2 مزیت مهم دیزل ژنراتورهای مستعمل

اگرچه این نوع دستگاه ها با گارانتی سازنده در دسترس نیستند، خرید یک دیزل ژنراتور بازسازی شده می تواند مزایای خاصی داشته باشد که عبارتند از:

  1. مزیت اول: قیمت های جذاب
    معمولاً این دستگاه ها را می توان با ساعات کاری کم و با قیمت های عالی خریداری کرد. در واقع می توان گفت که قیمت آنها بسیار کمتر از دیزل ژنراتورهای جدید است. برای برخی از برندها حتی ممکن است با خرید یک ژنراتور دست دوم با کارایی پایین به جای نوع acbond، تا 50 درصد یا بیشتر از قیمت نهایی صرفه جویی شود.
  2. مزیت دوم: آماده استفاده
    دیزل ژنراتورهای دست دوم را می توان به سرعت خریداری و نصب کرد.

آیا واقعاً ژنراتورهای گازی مستعمل بدون گارانتی ارائه می شوند؟

ژنراتورهای برق برای نشان دادن کارایی خود در صورت نیاز (قطع برق) طراحی شده اند. بسته به سال ساخت ژنراتور این امکان وجود دارد که نوع مورد استفاده دارای گارانتی باشد و یا این گارانتی توسط فروشنده به صورت توافقی در اختیار مشتریان محترم قرار گیرد.

چه نوع ژنراتور دست دومی می توانم پیدا کنم؟

اگر به دنبال یک فرصت عالی برای تهیه یک ژنراتور هستید، بهتر است ژنراتوری را پیدا کنید که فقط برای تعمیر و نگهداری اضطراری یا برق آماده به کار استفاده شود.
این دستگاه ها تنها زمانی روشن می شوند که برق اصلی قطع شود، بنابراین بسیاری از آنها به ندرت مورد استفاده قرار می گیرند و عمر طولانی تری خواهند داشت و همچنین نیاز به تعمیر برای مدت زمان طولانی تری دارند.
هنگام انتخاب دیزل ژنراتور مستعمل چه فاکتورهایی را باید در نظر بگیرم؟
قبل از هر چیز باید بدانید که نباید سلامت دستگاه را با ظاهر آن در نظر بگیرید. دیزل ژنراتورها ممکن است تحت تأثیر محیط قرار نگیرند و زنگ زده یا رنگ پریده باشند. در نهایت، باید در مورد مهمترین کارهایی که باید انجام دهید فکر کنید:

  1. 1. به سال ساخت توجه کنید
    سال ساخت و نوع استفاده و استفاده از دستگاه اولین و مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید. درست مانند اکثر خودروها، دیزل ژنراتورها ساعات کارکردی دارند که بر اساس آن می توانید بگویید که دستگاه چند ساعت کار کرده است.
    همچنین مهم است که بدانید دستگاه برای چه مواردی استفاده می شود. یعنی برق اضطراری استفاده می شود یا مدام استفاده می شود؟
  2. 2. از فروشگاه ها و شرکت های معتبر خرید کنید
    از چه کسی و از کجا دستگاه خود را دریافت می کنید یکی از مهم ترین چیزهایی است که می توانید انتظار داشته باشید که به خوبی کار کند.
    اکیداً توصیه می شود فروشگاهی را برای خرید انتخاب کنید که کارشناسان و تکنسین های آن بتوانند راهنمایی های درستی به شما ارائه دهند و همچنین سابقه درخشانی در فروش انواع دیزل ژنراتور داشته باشند. این اطمینان حاصل می کند که تکنسین ها و تکنسین ها دستگاه را به دقت بازرسی خواهند کرد.
  3. 3. یک برند معتبر بخرید
    توصیه می شود برندی را انتخاب کنید که سابقه و شهرت داشته باشد.
  4. 4. مراجعه کرده و دستگاه را بررسی کنید
    به طور کلی خریداران عادی تجربه کافی برای خرید را ندارند، بنابراین لازم است از کارشناسان خبره و مجرب برای بررسی عملکرد و آسیب دیدگی کلیه قطعات مکانیکی و در نهایت تعویض یا تعمیر لازم کمک گرفت.

چرا توجه به تاریخچه دیزل ژنراتور دست دوم مهم است؟

سیستم ها و قطعات مختلف دیزل ژنراتورها پس از عملیات طولانی فرسوده می شوند که این امر بر کارایی و کارایی دستگاه تأثیر می گذارد.
همچنین عدم سرویس و نگهداری منظم دستگاه نیز در این مورد بی تاثیر نیست.
بنابراین، یکی از عواملی که در هنگام خرید باید در نظر گرفت، سابقه کارکرد دیزل ژنراتور مستعمل است.

آیا خرید دیزل ژنراتور دست دوم مشکل ساز خواهد شد؟

تنها ایرادی که در مورد این دستگاه ها می توان گفت این است که قبلاً توسط شخص دیگری استفاده شده است، بنابراین بررسی وضعیت فعلی و تاریخچه دستگاه از مواردی است که باید در نظر گرفته شود.
چه عواملی بر قیمت نهایی این دستگاه تاثیر می گذارد؟

  • سال ساخت
  • قدرت دستگاه
  • ساعات کاری
  • داشتن یا نداشتن سایبان
  • تعمیرات قبلی دارند یا هیچ تعمیری ندارند
  • وجود قطعات یدکی برای دستگاه
  • دستگاه برند مرتبط

آخرین کلمه

فروشگاه دشت نور زیرساخت های لازم جهت تست، تعمیر و بازسازی اینگونه دستگاه ها را برای مشتریان عزیز جهت خرید ایمن با کمک کارشناسان و تکنسین ها فراهم می کند و شما می توانید در هر زمان از مشاوره رایگان کارشناسان دشت نور با شماره های تماس با شماره 09123341161 تماس بگیرید تا از مزیت استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید