وین دیزل از راک خواست به «سریع و خشمگین» بازگردد.

ساعت: 11:59
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782597

کسالت به پایان می رسد و پس از اینکه وین دیزل از دواین جانسون می خواهد که به سریال «سریع و خشمگین» بازگردد، به نظر می رسد مخاطب در حال تماشای فیلم پایانی با همه بازیگران اصلی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، وین دیزل به طور علنی از دواین جانسون ملقب به راک خواسته است تا برای قسمت دهم سریال «سریع و خشمگین» به سریال بازگردد.

دیزل که پیش از این چندین بار با جانسون درگیری عمومی داشته است، می خواست یک بار دیگر جانسون را در اینستاگرام به عنوان مامور لوکاس هابز در فیلم دهم ببیند که انتظار می رود قسمت اول پایان یک مجموعه دو قسمتی باشد. .

دیزل نوشت: «برادر کوچک من دوان، وقتش رسیده است. دنیا منتظر آخرین قسمت «سریع 10» است. همانطور که می دانید، فرزندان من شما را عمو دوان صدا می زنند، و آن روز تعطیلی نیست که شما به آن سلام نمی کنید. اما زمان فرا رسیده است و میراث در انتظار است.

وی افزود سال ها پیش به ستاره فقید سریال پل واکر قول داده بود که فیلم ها را به بهترین شکل به پایان برساند و حالا قصد دارد به قول خود عمل کند.

دیزل نوشت: از روی عشق می گویم اما تو باید بیایی. این سریال را رها نکنید چون باید نقش مهمی بازی کنید. هابز را هیچ کس دیگری نمی تواند بازی کند. امیدوارم بلند شوی و سرنوشتت را تمام کنی.

جانسون در سال 2011 در فیلم Fast and the Furious 5 به بازیگران پیوست. شخصیت او در ابتدا رقیب دومینیک تورتو با بازی دیزل و خانواده اش بود، اما بعداً با آنها دوست شد.

جانسون پس از بازی در سه فیلم دیگر این مجموعه، به دلیل دشمنی با دیزل از حضور در قسمت نهم خودداری کرد و در عوض با کمک جیسون استاتهام فیلم سال 2019 خود را با عنوان «سریع و خشمگین: هابز و شاو» ساخت. “

قسمت نهم «سریع و خشن» یکی از موفق‌ترین فیلم‌های باکس آفیس تابستانی بود که ۱۷۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۲۱ میلیون دلار در کشورهای دیگر به دست آورد. قسمت بعدی این مجموعه در تاریخ 7 آوریل 2023 منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید