مقاومت فلسطین اسرائیل را نابود کرد/ سردار سلیمانی; مبتکر برای تبدیل انتفاضه راک به موشک


ساعت: 12:21
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834075

امیری گفت: مقاومت فلسطین اسرائیل را زودتر از موعد نابود خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیرعلی حیدر امیری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: ابتکار امام در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام دن قدس، نوعی معجزه در نجات فلسطین، بیداری ملت ها و فراموش نکردن مسئله فلسطین در پیچ و خم است و گذر تاریخ را داشته است. .

وی افزود: روز قدس باعث شده نه تنها نام فلسطین از دست نرود، بلکه مردم مظلوم این کشور و همه آزادی خواهان جهان به نام جمهوری اسلامی ایران و محورها احساس حمایت قوی کنند. مقاومت».

این کارشناس مسائل سیاسی غرب آسیا گفت: ابتکار امام در روز قدس نقشه دشمنان و ملت مظلوم فلسطین مبنی بر احساس حمایت قوی از ایجاد گروه های مسلح مانند حماس، جهاد اسلامی و گردان های رزمی را خنثی کرد و در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

امیری گفت: اعلام روز قدس امید را به دل مردم فلسطین و مردم آزادیخواه در سراسر جهان بازگرداند. بگذار فلسطین دوباره خودش را پیدا کند و قیام انتفاضه سنگی را ادامه دهد تا امروز تبدیل به انتفاضه موشکی شود و امروز مردم فلسطین خودشان را پیدا کنند.

وی گفت: مردم فلسطین به دنبال آزادی قدس شریف از دست اشغالگران هستند. در این میان نقش سردار سلیمانی ستودنی بود. جایی که فلسطین امروز، فلسطین چند سال پیش نیست، در حال تغییر تعادل و ساختن سلاح است.

یک تحلیلگر سیاسی غرب آسیا گفت: موشک باران 11 روزه بازدارندگی نشان داد و صهیونیست ها را مجبور به عقب نشینی کرد. امروز جهاد اسلامی تنها نیست و مسلح به سلاح ایمان و تجهیزات روز جنگ است و این یکی از عجایب سردار است.«سلیمانی بود.

امیری گفت: آنچه امروز می بینیم این است که مردم فلسطین در جنگی نابرابر با صهیونیسم ابتکار عمل را به دست گرفته اند و این امید را ایجاد می کند که در کمتر از 25 سال اسرائیل فروپاشیده شود، هرچند بسیاری از کشورهای عربی آنها را رها کرده اند. حامی فلسطین خداوند و رهبری حکیمانه ائمه انقلاب است که مردم مظلوم فلسطین و نابودی اسرائیل و آزادی قدس را امیدوار کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید