آیا مدیران پرسپولیس نکونام را مسخره کردند؟

آیا مدیران پرسپولیس نکونام را مسخره کردند؟

صحبت های جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی استقلال مقابل فولاد خشم مدیران باشگاه پرسپولیس را برانگیخت. با این حال به دلیل حواشی و درگیری فزاینده دو باشگاه در هفته های منتهی به فصل، آنها قصد پاسخگویی به سرمربی و سرمربی رقیب در مصاحبه و یا انتشار بیانیه دیگری را ندارند.

نکونام در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل فولاد خاطرنشان کرد: زمانی که استقلال در ورزشگاه تستگردی به مصاف پیکان رفت، تماشاگرانی در سکوها حضور نداشتند، اما چون مدیران فوتبال ایران پرسپولیسی بودند، بازی پرسپولیس و هواداران به پایان رسید. با تعداد زیادی بیننده برگزار شد

این در حالی است که مدیران باشگاه پرسپولیس می گویند برخلاف صحبت های جواد نکونام، تنها حدود 20 نفر از افرادی که در کنار هواداران در سکوها حضور داشتند، لیدرهای تیم پرسپولیس و افراد مرتبط با آن باشگاه بودند و نه بقیه مردم نه می دانستند و نه می دانستند چگونه وارد شوند، آنها به استادیوم تبدیل شدند

مدیران باشگاه پرسپولیس می گویند که مسئولیتی در قبال ورود این افراد به ورزشگاه نداشتند چرا که اولاً تیم هواداران میزبان این دیدار بود و ثانیاً مسئولیت تأمین امنیت این دیدار با یگان ویژه نیروی انتظامی بود.

مدیران باشگاه پرسپولیس همچنین خاطرنشان کردند که اولین بازی نیم فصل آنها مقابل پیکان به میزبانی حریف برگزار شد و به شهر قزوین منتقل شد و تماشاگران به ورزشگاه آمدند که ورزشگاه دستگردی اصلاً شرایط میزبانی را نداشت. به دلیل اینکه زمین چمن این ورزشگاه کشت شد.