اجرای 55 پروژه داوطلبانه توسط جمعیت هلال احمر استان اصفهان

به مناسبت هفته هلال احمر برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اجرای 55 طرح داوطلبانه برای حمایت از اقشار آسیب پذیر به مناسبت هفته هلال احمر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اصفهان موج


محمد نوید متقی در جمع خبرنگاران گفت: با تشکر از داوطلبان و خیرین هلال احمر استان هفته هلال احمر در مجموع 55 طرح داوطلبانه توسط داوطلبان نیکوکار در استان اصفهان اجرا شد.

وی افزود: این طرح ها با مشارکت 236 نفر از داوطلبان به ارزش بیش از 7 میلیارد و 635 میلیون ریال در شعب سراسر استان در قالب حمایت و کمک معیشتی و رفع مشکلات اقشار محروم به ویژه افراد مستضعف انجام شده است. نیاز به بیماران دارد

متقی با بیان اینکه با اجرای طرح های داوطلبانه در این مدت بیش از 2000 بیمار از این طرح ها بهره مند شده اند، اظهار داشت: این طرح ها شامل اهدای تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن و مانومتر، دستگاه های بای پپ برای بانک تجهیزات است. و همچنین اهدا و توزیع بسته های بهداشتی و سبد غذایی، اهدای لوازم خانگی، اهدای دارو و درمان و سایر طرح های حمایتی.

مدیر اجرایی جمعیت هلال احمر استان اصفهان وی در خاتمه از عموم مردم به ویژه خیرین و داوطلبان خواست تا در اجرای طرح های داوطلبانه مطابق با اهداف بشردوستانه و داوطلبانه جمعیت هلال احمر برای کمک به نیازمندان جامعه مشارکت کنند.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها