حمایت بانک رفاه کارکاران از افزایش تولید تجهیزات پزشکی توسط جمعیت هلال احمر

حمایت بانک رفاه کارکاران از افزایش تولید تجهیزات پزشکی توسط جمعیت هلال احمر

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این تفاهم نامه طی مراسمی به همین منظور در غرفه شرکت تجهیزات پزشکی ایران هلال (یکی از شرکت های زیرمجموعه جمعیت هلال احمر ایران) در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران هلال برگزار شد. نمایشگاه (تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی) به امضای دکتر اسماعیل لالقانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران و دکتر بهمن سبحانی مدیرعامل آن شرکت رسید.

بر اساس این گزارش، دکتر لالقانی طی سخنانی در این مراسم با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یکی از نهادهای پرتلاش و خوشنام کشور محسوب می شود، آمادگی خود را برای توسعه همکاری های متقابل با این جمعیت اعلام کرد و گفت: اقدامات هلال احمر در حوزه های مختلف امدادی، کمک های بشردوستانه، تجهیزات پزشکی و … بسیار گسترده و موثر بوده و بانک رفاه کارگران آمادگی دارد تا با توجه به توسعه اقدامات، شریکی مطمئن برای این جمعیت باشد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد: این بانک به عنوان تنها بانک اجتماعی کشور که در حوزه مسئولیت های اجتماعی نقش موثری دارد، آماده حمایت از برنامه های توسعه ای این جمعیت در بخش های مختلف است.

دکتر سبحانی مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران نیز با قدردانی از حمایت بانک رفاه کارگران از جمعیت هلال احمر گفت: این جمعیت یک جامعه بین المللی است که بیش از صد سال است که تاسیس شده است و بدون آن. شک حمایت این بانک از این جامعه منجر به موثرتر و کاملتر شدن اقدامات شده است.

دیدگاهتان را بنویسید