مدیرعامل بانک تاکید کرد: حمایت بانک رفاه کارکاران برای توسعه اشتغال در بین بانوان

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر للهگانی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران از آمادگی بانک رفاه برای حمایت از توسعه اشتغال بانوان خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: بانک رفاه اعتبار بسیار مناسبی در این زمینه اعطا کرده است و بانوان علاقه مند می توانند با اخذ معرفی نامه از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسهیلات بهره مند شده و برای تشویق به شعب بانک های علاقه مند مراجعه کنند. استفاده و تولید آنها در این بخش.

مدیرعامل بانک تاکید کرد: حمایت بانک رفاه کارکاران برای توسعه اشتغال در بین بانوان

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد: بانک رفاه کارگران در راستای حمایت از تولید ملی ضمن تامین منابع اشتغال بانوان، سعی کرده تا حد امکان پرداخت این تسهیلات را تسهیل کند.

وی افزود: بانوان محترم در صورت مواجه شدن با مشکل خاصی در هنگام استفاده از تسهیلات اشتغال زایی بانک رفاه کارکاران مراتب را از طریق مرکز تماس با مشتریان (فراد) این بانک به شماره 8525-021 انتقال و مراتب را از طریق ذیربط پیگیری نمایند. بخش ها برای رفع آن

0002 خبر خاکستری

دکتر للقانی به اهداف بازدید از نمایشگاه دستاوردهای زنان تأثیرگذار ایرانی اشاره کرد و گفت: به منظور بررسی مشکلات و مسائل زنان تأثیرگذار و کارآفرین و حمایت هایی که می توانیم از طریق بانک رفاه برای حل آنها داشته باشیم، همکاران واحد اعتبارات بانک از این نمایشگاه بازدید کردند.

وی افزود: بانوان حاضر در این نمایشگاه در سخنان خود عمدتاً به دو مشکل «تامین منابع لازم» و «فروش محصولات» اشاره کردند که ما در بانک رفاه کارگران تلاش کردیم با پرداخت وام های کارزار الحسنه به نقش خود عمل کنیم. ایجاد اشتغال و ایجاد بستر برای فروش محصولات بیایید برای رفع این مشکلات اقدام کنیم.

0001 خبر خاکستری

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پایان با اشاره به موفقیت های زنان ایرانی در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی گفت: در این نمایشگاه نمونه های بسیار ارزشمندی از توانمندی های زنان کشور در عرصه های مختلف وجود دارد. اعم از نانو، فناوری اطلاعات، برق و الکترونیک، بهداشت و درمان، صنایع دستی، مراکز نوآوری شتابده، مشاغل خانگی، دارویی، فناوری های نوین و غیره نشان داده شده است که نقش تعیین کننده آنها را در این زمینه ها نشان می دهد.

گفتنی است «نمایشگاه دستاوردهای زنان تأثیرگذار ایرانی» در قالب اولین کنگره بین المللی زنان تأثیرگذار در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید