حمایت بانک رفاه کارکاران برای تحقق اهداف شعار سال سلامت کشور

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک با برپایی غرفه ای در سالن سی و هشتم این نمایشگاه، برخی از اقدامات و محصولات مختلف خود را برای ارائه خدمات موثر به حوزه سلامت کشور به نمایش گذاشته است.

بر اساس این گزارش، این بانک به همراه تعدادی از زیرمجموعه های خود با حضور موثر در این نمایشگاه ضمن ارائه بخشی از فعالیت های حمایتی خود در حوزه سلامت کشور، بستر ارتباطی دو سویه با مدیران و صاحبان مشاغل ، شرکت ها و استارت آپ ها، حضور در این نمایشگاه برای توسعه همکاری های متقابل تضمین می شود.

مدیران بانک رفاه با حضور در غرفه این بانک در این نمایشگاه ضمن تشریح برخی از محصولات و خدمات گسترده بانک رفاه در حوزه سلامت کشور به سوالات و نگرانی های مطرح شده از سوی بازدیدکنندگان پاسخ دادند.

گفتنی است، مجید صالح، قائم مقام مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور اجرایی و بازاریابی در راس هیاتی از مدیران و کارشناسان این بانک روز یکشنبه 16 خردادماه از برخی غرفه های حاضر در این نمایشگاه بازدید کرد. در خصوص آماده سازی این غرفه ها با مدیران و کارکنان این غرفه ها گفتگو کرد و از حمایت واحدهای تولیدی و استارت آپ های فعال در حوزه سلامت کشور برای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت های اجتماعی در راستای تحقق اهداف خبر داد. شعار سال “کنترل تورم، رشد تولید”.

دیدگاهتان را بنویسید